|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Geen Vintersorg .. Geen Primordial .. Finntroll gemist .. Hollenthon is dus bij deze maar als hoogtepunt bestempeld. Maar het was an sich een erg goaf en gemoedelijk festival! |
|
baalde echt dat primordial afgelast was. opvallend dat er zo veel afgezegt hebben trouwens.... maar goed het was wel leuk. eten beter dan op wacken en gezelliger hoogte punten waren: in extremo en amorphis EN pungent stench!!! hollenthon was echt zwak, tape werd gewoon afgedraait wat wel erg strak was maar eh... niet de bedoeling van een Live show dacht ik zo. oh en. BAGGER camping (3 uur zitten wachten in de snik hete auto voordat je er eindelijk uit kon rijden) " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Heb 11 uur geslapen en 'k ben nog een wrak.. Zit alweer op 't werk.. Zucht Nee, 't weekend was dik de moeite. Maar drie dagen is echt TE vermoeiend. Voor mij waren de beste optredens: Finntroll, The Crown en In Flames.. COB zien na een hele dag angstig afwachten of ze het wel zouden halen was voldoende om het barslechte geluid te vergeten. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Na n paar nummers was dat geluid toch al n stuk beter? Anyway, CoB was voor mij ook de band van Summerbreeze, als hun niet hadden gespeeld was ik gewoon naar huis gegaan (wat ik ergens eigenlijk sowieso overwoog ) (Oje, en mn theekransje met Henkka was ook wel leuk ) Ik vooral trots/blij/opgelucht dat ik zover heb gereden zonder ongelukken (met dank aan navigatieverantwoordelijke Sharteel ) Ik heb wel eens iemand zien rondlopen met een ZM tshirt, maar geen idee wie het was... |
|
quote: Girlpower.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: nee dat is girlLUCK!!!! valt ook niet rap voor dat een meiske geen brokken maakt wanneer ze achter het stuur zit moehahahahahhahahahaha |
|
Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Niks van mannetje, ik kan echt wel autorijden, hoe ongewoon dat jouw overgeneraliserend brein misschien ook wel lijkt |
|
quote: was maar een grapje hé en als ik heel moe ben zijn men grapkes altijd aan de flauwe kant |
|
Ik ben kapot absoluut hoogtepunt vond ik Hollenthon. Verder vond ik het festival maar zo-zo.Zeker dat steeds berg op berg af naar de camping en gister ochtend maar 1 bus richting Aalen voor zoveel duizend man waren regelrechte afknappers. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:er liepen er 2 volgens mij ikke en nog 1 met baard of sikje Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Sharteel navigatie-verantwoordelijke??? Sharteel heeft volgens mij toch de hele terugweg onderuitgezakt en slapend in de bijrijders-zetel gehangen... Ze zag er wel lief uit zo slapend moet ik zeggen... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Ik heb twee keer 20 minuutjes geslapen.. En de hele heenweg heb ik mooi de weg gewezen.. Geen enkele keer verkeerd gereden.. Behalve naar dat hotel van jullie. En ik ben altijd lief [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 25-08-2003 11:47] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Haha, ja ik bedoelde op de heenweg Dus voor de terugweg: met dank aan Callenish Circle voor de navigatie |
|
quote: Maar...wel Nokturnal Mortum-shirt (waarvoor mijn hartelijke dank!)! Hulde! Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: Dat waren dan zeker 20 minuten op z'n Belgisch geteld... Klopt... je bent ook altijd lief... als je slaapt... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: dat waren Robbemans en Lainedil Bruce Banner |
|
met een beetje mazzel komen de "wespensteken-foto's" binnenkort op ZM te staan... damn, wat een diabolisch allergische reactie kreeg ik van die 6 cm grote wespen daarnaast heb ik vooral de EHBO van binnen gezien... ik kende de doc's bij naam, en werd telkens weer aangekeken van: "schon wieder da?" echt briljant ZENIAL: heerschend geregeld, en mooi dat je geen luizen van luisbak hebt gekregen Vampie: no probs Bint: Schijtvriendjuuuuuuuuuuuuuuuhs pandora: je was een beetje raar bezig Robbemans: lekker he, 50 keer door een Elf op je bek geslagen worden Hazzard: luizenbak RJ: kale sharteel& ~Narsherah: wel ff reageren op TJOKKEFOLLL voortaan Greycloak: lewenborg Sassette: vergeet ik iemand??? bands: hollenthon, finntroll, edenbridge, CoB, darkwell, in flames waren allemaal erg heerschend. jammer dat ik Letzte Instanz niet kon zien, maar dat boeit ook eigenlijk niet zo veel. (ik had een headbang date , en OEH wat had ze mooi haar) helgaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 25-08-2003 14:23] Bruce Banner |
|
*gaaaaaaaaaaap* Hehe ik ben ook weer uitgeslapen en schoon Muzikale hoogtepunten waren voor mij Disbelief (heeeersch live), Hollenthon (stukken beter dan wacken vorig jaar) en Finntroll (nieuwe zanger en gitarist doen t goed). Wel erg jammer dat Primordial had afgezegd maarjah. Verder had ik de meeste bands al op Wacken of With Full Force gezien. In Flames vond ik trouwens op Wacken beter spelen. Wat ging er een hoop mis bij dit optreden zeg, hoeveel nummers hebben ze in totaal nou met 1 gitaar gespeeld omdat de andere het weer eens niet deed? De backstage pasjes waren ook handig om af en toe even rustig in de backstage bar in de schaduw te zitten en wat te drinken. Erg veel celeb's liepen er niet rond geloof ik. Ik heb er alleen Within Temptation en Callenish Circle even gezien. En Sharteel ook geloof ik hehe. Verder vond ik de organisatie vrij kloote. Die camping die irritant ver bergop van het festival terrein vandaan stond en ook nog zo schuin dat je zo je tent uitrolt is nie handig. Verder was het waanzinnig irritant om 's avonds bij het podium te kunnen komen dankzij de onhandige inrichting van het festivalterrein. Ik vond het ook niet zo geweldig dat de grond van beton en grind was bij de podia. En de bus terug was ook vrij slecht geregeld. Maarja, ik heb me wel vermaakt. En lain, ik zal die foto van jouw aars wel in dit topic zetten zodra ie ontwikkeld is ok? Zenial |
|
quote: dat wil niemand zien man Bruce Banner |
|
quote: Ik wel!! en echt..ik was al doodsbang voor wespen..en nu helemaal..je zag er niet uit Lain! [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 25-08-2003 14:34] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Doe dat maar lekker privé dan ... Laatst al hondenkots en diarree op moeten ruimen en iets ranzigers dan dat hoef ik niet te zien. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |