|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
zojuist 5 kaarten besteld Nu nog de reis regelen... wordt waarschijnlijk met de trein Zenial |
|
De tickets zijn binnengekomen, de treinreis is geregeld... Nu kan niks meer misgaan! Zenial |
|
hoeveel kost die reis pp? |
|
hmmz, das wel te overzien...alleen hebben wij denk ik geen railplus ding o.i.d. moeten maar kijken, we gaan met zijn 3-en cq. 4-en gok ik. naja, als het 100 euro de man is is het ook nog wel te overzien denk ik. Heb op Wacken toch iets van 300 euro minder uitgegeven dan ingecalculeerd [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 07-08-2003 13:08] |
|
quote: Je bespaart het meeste door de mitfahrers-korting. Hierdoor kunnen van een groep van 5 personen 4 mensen voor de helft van de prijs reizen. Om deze korting te krijgen moet je wel minstens twee weken van tevoren boeken. Aangezien wij woensdag vertrekken was gisteren de laatste dag waarop dit kon. Railplus zorgt ook voor een beetje extra korting maar niet schokkend veel. Als je nu boekt betaal je wel ruim 100 euro per persoon voor een treinretour geloof ik. quote: Whoa, ben je de metalmarket niet ingeweest??? Zenial |
|
quote: waar heb jij die kaarten besteld? Wel gaaf als die zo snel binnen zijn, dan kan ik misschien nog van te voren kaarten bestellen ipv aan de kassa daarzo kopen. |
|
quote: Lijkt me wel zo veilig ja. Ik heb ze bij Metaltix besteld. Trouwens een grote thumbs-up voor hun, ik heb mijn tickets drie dagen nadat ik ze besteld heb al in huis!!! http://www.metaltix.de Zenial |
|
quote: Grote thumbs up voor ZENIAL voor het zo excellent regelen van alle shit ALL HAIL ZENIAL Bruce Banner |
|
quote:Nee, inderdaad, zeg maar uit zelfbescherming Ik heb hier nu nog 20 cd's liggen die ik nog moet luisteren dus op zich misschien wel een goede keuze achteraf. En daarbij bleek het niet zo heel boeiend te zijn aldus ilyc |
|
quote: quote: Ik vond die stand die cd's voor 5 euro verkocht toch vrij boeiend. Heb daar ruim 100 pleuro uitgegeven hehehe [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 07-08-2003 14:03] Zenial |
|
quote: Klopt! Hoe dan ook, rond de 100 euro voor de reis, tja, ik vind het prima. Ik denk sowieso niet dat er veel alternatieven zullen zijn. |
|
Info volgens de officiele running-order: CALLENISH CIRCLE : PAIN STAGE (zaterdag 23.08. van 15.40 - 16.10). More info: www.summer-breeze.de of www.callenish-circle.com !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: *knuffelt Zenial half dood* whoohooo!!!!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ik heb misschien nog plek voor 1 a 2 mensen in ons busje richting summerbreeze. |
|
ik heb ook nog 1 plekje voor diegene die meewil Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Yeah, vers van de pers: ik ga met in totaal 4 personen in m'n Ford Ka naar SB! Als dát niet gezellig gaat worden dan weet ik het niet meer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jem! heb je nou die kaarten al slak? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: lekker krap Bruce Banner |
|
Whoeha! over een week zitten we in de trein! *danst* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: *danst mee* kan niet wachten GRAVEWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORM en de trolletjes natuurlijk Bruce Banner |
|
quote: hehe en misschien gaat deze keer zelfs alles goed Zenial |
|
zal je geld meteen overmaken, Zenial... Bruce Banner |
|
quote: Tack! =) Zenial |
|
Money is on its way. NOG 3 DAGEN 'TILL ZENIAL'S PRE PARTY Delft zal schudden op haar grondveschten Bruce Banner |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |