|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
sjeuh, desaster en dan houd het wel op http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Als ik na Wacken nog genoeg geld over heb, hoop ik hier nog heen te gaan.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Heb de lijst even aangepast. Er zijn een paar bands bijgekomen die ik niet ken.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
en nog campingkosten |
|
Ik hoop ook te gaan, als het goed is zijn de financiƫn rond, dus het zou allemaal moeten lukken Alleen .. erhm, hoe kom ik aan kaartjes? [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 02-05-2003 14:50] |
|
ja Erwin smart-ass wij gaan met jou mee daar wou ik je dus nog ff over contacten die kaartjes kan je bestellen via 1ofandere site.. en dan komt er dus 10 euro verzendkosten bij dus like, een kaartje is in principe 39 euro + 10 euro voor de camping (waar je overigens 5 euro van terug krijgt als je je vuilnis netjes dumpt ) en dus als we nou met zn 10en tegelijk kaartjes bestellen, dan hebben we maar 10 euro verzendkosten in totaal ipv 10 per persoon. zegmaar. opzich. dus. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: sinds wanneer tis toch gewoon 3 dagen? dus.. net als Summer Breeze, zegmaar Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: de camping gaat (volgens mij) al op maandag open |
|
quote: Je kunt daar een week lang kamperen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: zeg ik. |
|
Ik ook. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
hehe nja, ok. maar kamperen is niet leuk 't festival duurt dus even lang Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Ja, klopt. Ik heb 't er al met Arnoud over gehad We bestellen gewoon onze kaartjes in 1 keer, middels mijn pa z'n creditcard. Dan betalen jullie het ooit eens terug. |
|
BORKNAGAR (N) CHILDREN OF BODOM (FIN) DESASTER DIE APOKALYPTISCHEN REITER FINNTROLL (FIN) GOD DETHRONED (NL) HOLLENTHON (A) IN FLAMES (S) KATATONIA (S) NAPALM DEATH (GB ) Dit rijtje zou ik eigenlijk wel graag willen zien. Ik weet nu echter al dat ik niet rond zal komen met mijn financien. Maar ik ga iig mijn best doen om ook te gaan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ja, zou tof zijn |
|
quote: Wel met honderden metalheads, evenveel doorelkaarheenblazende stereo's , een heersend dorpje met min of meer normale supermarktprijzen, en een enorm cool zwembad |
|
quote: ok cool maar is nu al duidelijk wie er precies meegaan allemaal? dat moeten we nml misschien wel eerst ff bevestigd en zeker enzo hebben.. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: true... true... Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Arnoud, jij en ik, meer weet ik er niet. |
|
ow Arnoud zei dat jij al een hele groep had dat zal dan wel voor Wacken geweest zijn of niet Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Yup, dat was idd Wacken (lees 'hele groep' als 6 of 7 mensen) Maar ik zal het er nog even met Arnoud over hebben, dan kan mijn pa een dezer dagen de kaartjes bestellen en is tevens SummerBreeze een feit! |
|
ok dus we zijn nu met 3.. als we er nou 2 mensen bij regelen dan kunnen we dus goeikoop met de trein erheen en als we dan 5 kaartjes bestellen komt er pp 2 euro bij, nou da's ook nog wel te overzien lijkt me Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Nou Rasputin, je hoort 't; Sparen! |
|
AAAAARGGGHHH!!! MESHUGGAH OP SUMMER BREEZE!!! Oftewel: ik moet hier gewoon heen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |