|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
ERWIN, je gaat dus. Hoe ga je? (btw kom f fop msn!) |
|
Met de trein, ik zal je nog wel ff mailen. Maar ik moet eerst ff antwoord op de vraag, want ik snap er geen hol van, hehehe |
|
Laat maar, het is reeds geregeld. |
|
quote: he tis inderdaad wel ver weg, maar de sfeer op 't festival zelf maakt hopelijk een boel goed voor je.. ik was er vorig jaar en het was hartstikke leuk. i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: ik heb katatonia op hun laatste tour twee keer gezien; ik keek er HEEL erg naar uit, maar net zo groot als m'n verwachting was, zo groot was m'n teluerstelling... van alle melancholiek en dynamiek bleef live bar weinig over; alles met dezelfde rock-recht-toe-recht-aan manier gespeeld... i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Hey Asherah, kan jij Peter er nog eens aan doen denken. Als ik nog 1 keer het woord summerbreeze uitspreek ontploft ie denk ik Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Onlangs toegevoegd aan de line-up: Naglfar The Crown Rage Heaven Shall Burn Maakt het niet minder interessant al zeg ik het zo... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En Borknagar komt helaas niet meer |
|
Jammer dat ik jullie allemaal zo een bende idioten vindt, anders kon ik ook meegaan. Jammer. |
|
quote:tsss...mietje...als je een vent bent kom je dat daar recht in mijn gezicht zeggen |
|
quote: En vintersorg nog wel?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Die staat er nog wel bij ja Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ah, ok, ik dacht nl. dat het ivm het opnemen van het nieuwe album was. Maar het zal dan wel liggen aan die gitarist die weg is gegaan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Wat?! Ik ook niet meer dan. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Amorphis is ook toegevoegd. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Overtuig me eens om mee te gaan. heb nog geen kaart Bruce Banner |
|
quote: Finntroll Finntroll Finntroll Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: i'll be there. INTO THE FOG Bruce Banner |
|
dank je, sharteel Bruce Banner |
|
quote: Weet zelf nog niet eens of ik ga. Ga rond die tijd nl ook op vakantie. Ik kan je niet overtuigen om ernaartoe te gaan, ben er nl nog nooit eerder geweest. Check de line-up eens, misschien overtuigt dat... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: zie boven Bruce Banner |
|
zo da's snel... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ja he? het wordt alleen wel erg duur... heb Graspop al gehad, straks Wacken, en dan ook nog SB ... de kaartjes zijn niet duur, alleen de reis erheen gothdamnit kan ik met iemand meerijden? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 09-07-2003 17:28] Bruce Banner |
|
quote: Was inderdaad een grote tegenvaller en ook een van de hoofdredenen voor mij om te gaan. Maar ja, ik had reeds mijn kaartje gekocht. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |