|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgende keer wel ff iets zeggen.. Ik herken zelf namelijk nooit mensen.. En de celebs waren er wel degelijk. Zelfs God De Vader Alexi Laiho heeft zich verwaardigd om zijn gezicht aan het vip-volkje te laten zien.. Al was dat in zijn bezopen staat niet echt een zicht.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Dan verwacht ik ze wel in mijn emeel box! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik heb de bassist van In Flames vlak naast me gehad..alleen zat ik zo onder de slaapshit dat het niet tot me doordrong Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Haha volgende keer dat ik weer backstage weet te geraken zal ik ff hallo zeggen Zenial |
|
quote: Zullen we het netjes houden ja? Wij reageren toevallig bewust niet op tjokkefoll geroep om 11 uur sochtends btw. |
|
quote: Ik ben niet kaal! Ik ben haartechnisch gehandicapt! Oh ja, en: Timmyyyyyyyyyyy! Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) |
|
quote: ROBBERT!!!!!!!!!!!!! HELGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Een lotgenoot! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
*begint vast te zeiken..Zeem! Hyvel! zijn de foto's al klaaaaaaar?* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
De mijne heb ik binnen een half uurtje :p Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Oh ja ik zal het rolletje vandaag eens wegbrengen. En wacken eens gaan scannen... Zenial |
|
was leuk festival, ik vond subway to sally erg leuk within temptation zoog weer primal fear was weer geweldig napalm death was erg vermakelijk (en voor het eerst beetje regen, dat was lekker) amon amarth vind ik live heeeeeeeeeel saai fintroll speelde op andere insturmenten en het klonk veel minder dan op graspop god dethroned en callenisch circle waren best leuk, maar vond de cover van cc van pestilence beetje rommelig eigenlijk, god dethroned speelde ook nog evil death, maar was zeker niet beste concert van gd dat ik dit jaar zag, eigenlijk het minste edenbridge was heel erg symphorce leuk graveworm viel erg tegen, geef mij maar de cd's hollenthon was erg jammer, alles kwam van een tape primordial was er niet, kutzooi, kreeg ik elis in de plaats, bagger en tenstlotten desaster was wel erg trui weer was goed, bier was eens te drinken, en pommes waren best aardig en goedkoop trouwens tip: nooit frieten eten met veel mosterd erop, dat is bagger Do androids dream of electric sheep? |
|
Gatver! die patat was niet te vreten! zeker bij die enge Chinees die met z'n mes eerst wespen doodsloeg en er daarna vrolijk vlees mee ging snijden niet Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
pommes met mosterd, heb toch moeten kotsen... Do androids dream of electric sheep? |
|
Iemand Borknagar nog gezien... of hadden die ookal afgezegd... en weet iemand op Graveworm het supergeweldige nummer A Dreaming beauty live speelde? [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 26-08-2003 19:34] |
|
quote: Borknagar had een hele tijd voor het festival al afgezegd Zenial |
|
Subway to Sally vond ik echt om van te kotsen... |
|
quote: Amon Amarth saai??? Duidelijk geen fan dus. Ik vind die gasten live geweldig. En dat geneuzel over Hollethon vind ik ook geheel onterecht eigenlijk. Als je de cd's beluisterd, dan hoor je op sommige plekken complete strijkorkesten en andere symphoniestukken, hoe wil je die in godesnaam live allemaal spelen? De enige oplossing zou zijn om live een synthesizergast in te huren, maar dan krijg je een compleet ander geluid... Wat is er zo fout om je samples op een tape af te draaien tijdens een live concert? |
|
Precies, nie zo zeiken, het was gewoon tof! Zenial |
|
quote: Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Neuj. Rolletje is maar half vol...denk dat het nog wel ff gaat duren voordat ik de foto's heb Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) |
|
quote: *zucht* ik heb me gek zitten knippen met dat ding...geef nog 'ns? Nou ja..we zien ze wel..ooit! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: das geen probleem maareh. helft van de zang stond er ook op. op viel je dat nie op? " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
stonden ook gitaarpartijen op zelf!! Do androids dream of electric sheep? |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |