|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
maar waarom kiezen? |
|
lastig lastig...hier kom ik nog op terug HEERSCHT |
|
ik ga toch voor Maiden omdat die overall meer goede platen hebben gemaakt. HEERSCHT |
|
belachelijk eigenlijk, maar ik vind Priest stukken beter dan Maiden. maiden heeft me nooit echt aangesproken, en zeker de blaze periode niet, maar datzelfde geldt voor Ripper bij Priest alhoewel die man tenminste nog kan zingen. de eerste twee maiden albums vind ik super, de eerste paar met Bruce zijn ook nog gaaf, maar de rest is echt voor de vuilnisbak, althans zeker niet van hetzelfde niveau. Priest heb ik altijd cooler gevonden, het dubbele gitaarwerk is van een hoger niveau dan bij maiden. maar ach het is allemaal zo subjectief, persoonlijk vind ik AC/DC nog beter! |
|
quote: is voor mij net zo'n keus als jim of jamai hehehe maar kies dan toch wel voor maiden omdat ik priest amper ken en met maiden nog wel kan meezingen Je moeder. |
|
Iron Maiden! Waarom? Omdat ik de muziek leuker vind. [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 09-03-2003 22:48] |
|
Wat een vraag... JUDAS PRIEST natuurlijk!!! Dit slaat nergens op. |
|
niet eens darkthrone? voor mij duidelijk Iron Maiden verder trek ik cleane vocals in metal absoluut niet maarja, iron maiden vind ik dan wel weer vreselijk heerschend. |
|
No Prayer for the Dying! ...dubbele bodem-quote... Je kan me de bout hachelen! |
|
Hmmmmmmm dat is best een moeilijke vraag! toch denk ik dat priest bij mij iets hoger scoort dan maiden. Immortal Pride |
|
wat maakt het nou uit? Wat interesseerd iemand nou wat mensen leuker vinden? Nut? |
|
Zowel beide bands hebben echte klassiekers(JP:Breaking the law ,IM:Number of the beast , etc...) Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Geen nut inderdaad. |
|
Sjonge jonge zeg, ik begrijp echt niet waar jullie je druk over maken. Moet elk topic per see volzitten met intelligente stellingen en eindeloze discussies ? Ik kom op dit forum omdat ik van metal houd, en omdat ik hier graag metal wil bespreken met medeforummers. Ik vraag gewoon de mening van forummers hier !! Het is absoluut geen verplichting om te zeggen of je Judas Priest of Iron Maiden beter vindt, en als je je er aan zit te ergeren dan reageer je toch niet ? |
|
quote: Ach ja, Judas Priest houd dus ook rekening met de wat minder begaafde metal heads Wiegen Meister ! |
|
quote:Wie zou er winnen in een gevecht, Superman of Spiderman? Wie doet er meer schade? De Enterprise of Voyager? Wie is er lekkerder? Appels of toch peren? slaat werkelijk nergens op dit soort topics/vragen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: boeie, reageren die reageren willen.... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Jezus wat triest om daar over door te blijven zeiken zeg Ga lekker je hoeveelheid aids halen in het zoveelste topic over politiek, intelligentie ofzo Dit is een metalforum, wees blij dat het over metal gaat !! Wat triest zeg ... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: je heb helemaal gelijk kerel HEERSCHT |
|
Iron Priest natuurlijk, wat dacht je. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Priest... net iets "heavier" Ik distancieer me volledig van ZM |
|
quote: |
|
Bloody Maiden!!!! (ookal vind ik Priest ook super vet!) |
|
MAIDEN!!! Je kunt die naam alleen niet zo lekker uitrekken als bijvoorbeeld een SLAAAAAAYYYOOOOORRRR!!! Maar Maiden staat voorop, hoewel Priest zeker en vast ook geen onbetekenend bandje is "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |