|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
moeilijk......moeilijk..... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Maiden Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Het gaat em over de muziek denk ik, wel niet over een persoon of zijn (stront-)gedachtes. Judas Judas ruling with an iron hand! After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
kijk bijv. de clip van breaking the law; daar is mijn mening vooral op gebaseerd |
|
Ik LUISTER naar breaking the law!! After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Daar ben ik het mee eens, al luister ik toch liever naar Iron Maiden. |
|
Judas Priest is echt zo veel gaver, neem nou een nummer als VICTIM OF CHANGES. Dat stuk "You've been .. fooling ... with some ... hot guy" (enz) en dan die solo van K.K. Downing eraan Geweldig, daar kan maiden NOOIT aan tippen !! Ik, Wil Schuurman |
|
Duidelijk Priest. Maiden is goed, maar " rockt " niet zo gelijk Priest. Plus bij maiden komt de bas veel te fel door wat me dikwijls erg tegensteekt. |
|
Allebei steengoeie bands maar voor mij toch duidelijk maiden waarom? bruce is terug en het laatste maiden album is retegoed. De laatste 2 albums van priest vind ik niet echt priest klinken. allebei hebben ze wereldnummers geschreven. qua gitaristen is het ongeveer gelijk hoewel ik dave murray iets hoger inschat. Als je beide bassisten tegen elkaar afzet dan is het dus duidelijk david (hill) en goliath(harris). |
|
Murray mag de schoenveters van Mr. Downing nog niet strikken !! Ian Hill, tsjah, ik weet niet wat dat is.. hij staat steevast op de achtergrond in de band (bij concerten altijd in een hoekje, nooit op video's, weinig foto's, geen enkel nummer geschreven) maar is toch het oudste priest lid. Geen bijzondere bassist maar hij doet zijn werk wel perfect. Oja, Scott Travis knalt Nicko McBrain er ook aardig uit denk ik. Ik, Wil Schuurman |
|
Maiden |
|
Maiden, Priest.... Ehm... SLAYER NATUURLIJK Dit slaat nergens op. |
|
Mc Brain speelt veel strakker. tis dat painkiller een leuke drumintro heeft en dat nou net een goed nummer is. Dat wil nog niet zeggen dat travis beter is. Luister naar hallowed be thy name, powerslave, rime of the ancient mariner of the dream of mirrors, daar zitten toffe drumstukken in. Dave murray is ook beter dan tipton. niet veel maar toch. nogmaals: priest roeleert ook, maar maiden veel roeleert veel harder. Dat blijkt ookwel, maiden speelt hier in ahoy e.d. priest in 013 |
|
quote: dat zegt alleen iets over populariteit natuurlijk. Ik ken JP niet goed genoeg om te kunnen oordelen, maar Painkiller vind ik echt . |
|
quote: Murray is absoluut niet beter dan tipton en/of downing!! Een solo als in Ram It Down blaast alle maiden solo's omver, hehe !! Ik, Wil Schuurman |
|
Iron Maiden in Ahoy?? Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
ze zuigen allebei hele dikke negerpiemels |
|
*slap* Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Zijn het nou dikke of slappe negerpiemels ? Ik, Wil Schuurman |
|
bah Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote:aan slappe piemels zuigen? kan dat? naja ze zijn in ieder geval dik; heeeeeeeeeeeeeeeel dik en ze stinken |
|
quote: een negerpiemel kan ook Dik EN slap zijn hoor |
|
quote:jij bent de gene met ervaring |
|
o ja en om on - topic te blijven...Judas Priest....waarom? weet ik veel...'t heerscht gewoon meer |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |