IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Judas Priest vs. Iron Maiden Vorige pagina | Volgende pagina
zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 12-08-2007 21:37 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2007 21:31 schreef Rotzak het volgende:
God wat een bout topic zeg, zulke als deze had ik nog niet eens aan kunnen maken.

Zeker waar, iemand die met bretelsdragende a-politieke mensapen omgaat, een stift als schedelversiering gebruikt, dingen sloopt die vanuit zijn neanderthalerinstinct niet herkent worden als zijnde origineel onderdeel van het landschap, van extreemrecht blekkie transformeert naar hippiefag, elk weekend barbecued en dronken de meest mongolide acties uitvoert, die moet in dit geval wel serieus genomen worden.

Nog zo stoere internet warrior.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-08-2007 21:38 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2007 21:37 schreef zakkenvuller het volgende:
Zeker waar, iemand die met bretelsdragende a-politieke mensapen omgaat, een stift als schedelversiering gebruikt, dingen sloopt die vanuit zijn neanderthalerinstinct niet herkent worden als zijnde origineel onderdeel van het landschap, van extreemrecht blekkie transformeert naar hippiefag, elk weekend barbecued en dronken de meest mongolide acties uitvoert, die moet in dit geval wel serieus genomen worden.
Godtering hoe verzin je toch iedere keer weer zulke posts man.

Fuck the world and fuck you

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-08-2007 21:38 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:

lijkt me ten allertijden nog een betere kerel dan iemand met een voetbalclublogo als usericoon...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 12-08-2007 21:41 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2007 21:22 schreef axegrinder het volgende:
Beide bands zullen elkaar nu kwalitatief niet meer zoveel ontlopen.
Maiden had wel lang een stijgende lijn t.m. 1989.
Priest heeft verschillende keren platen er tussenin gemaakt waar spontaan je broek vanaf zakt, waaronder Point of Entry na een knaller als British Steel.
En Turbo, na een knaller als Defenders of the Faith.
Tekstueel zit Maiden wel op een hoger level b.v. Rime of the Ancient Mariner of Infinite Dreams.

Zo slecht is Turbo niet, althans ik kan er goed naar luisteren.

[Dit bericht is gewijzigd door Sargatanas op 12-08-2007 21:45]

zakkenvuller
Posted 12-08-2007 21:44 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2007 21:41 schreef Sargatanas het volgende:
Zo slecht is Turbo niet, althans ik kan er hoed naar luisteren.

Dat is niet eens het hele punt, kwalitatief vind ik het ook een best goede plaat, maar de soms zo onverwachte muzikale wendingen zijn zeker raar, maar goed, de variatie vind ik in dit geval wel een dikke plus.
Painkiller was ook een onverwachte plaat, zo furieus.
Liever een piek-en-dal band dat een stabiele verrassingsloze band.

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 12-08-2007 21:46 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

De grootste band blijft natuurlijk gewoon manowar.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-08-2007 21:49 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

das meer een live-action stripboek op muziek...

kent iemand the flying hat band?

zakkenvuller
Posted 12-08-2007 21:51 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2007 21:49 schreef Aaaarco het volgende:
das meer een live-action stripboek op muziek...

kent iemand the flying hat band?

Jup, van Glen Tipton begin jaren '70, saaie rock.
Schijnt op cd gerereleased te zijn, maar niet aan te raden.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-08-2007 21:52 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

best grappig om te horen.. heb er ergens op de andere computer nog een demootje van... priest fanaten mailen maar\

o en:
http://www.myspace.com/nudist_priest

[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 12-08-2007 21:57]

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 12-08-2007 23:28 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2007 21:22 schreef axegrinder het volgende:
Beide bands zullen elkaar nu kwalitatief niet meer zoveel ontlopen.
Maiden had wel lang een stijgende lijn t.m. 1989.
Priest heeft verschillende keren platen er tussenin gemaakt waar spontaan je broek vanaf zakt, waaronder Point of Entry na een knaller als British Steel.
En Turbo, na een knaller als Defenders of the Faith.
Tekstueel zit Maiden wel op een hoger level b.v. Rime of the Ancient Mariner of Infinite Dreams.

Ik vind Point Of Entry anders een hardstikke goed album. In ieder geval beter dan dat wat er na komt, Screaming For Vengeance. Die is namelijk erg matig...

Bareuh...

Cees
Usericon van Cees
Posted 12-08-2007 23:30 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Iron Maiden.

The trend is dead.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 13-08-2007 13:15 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Beide zijn kut.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-08-2007 13:24 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 13 augustus 2007 13:15 schreef Dentz het volgende:
Beide zijn kut.

Nee, Jack, jij hebt gewoon een kutsmaak

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 13-08-2007 13:24]

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 13-08-2007 13:25 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Beide bands grinden niet.

blonde rockgod
Posted 13-08-2007 13:26 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 13 augustus 2007 13:25 schreef Dentz het volgende:

Nou en? Grindcore is toch voor pubers?

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 13-08-2007 13:27 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

mee eens

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 13-08-2007 13:27 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ben ik toch ook.

blonde rockgod
Posted 13-08-2007 13:31 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 13 augustus 2007 13:27 schreef Dentz het volgende:
Ben ik toch ook.

ohja... sorry Dentz

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 13-08-2007 13:32 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2007 13:31 schreef blonde rockgod het volgende:
ohja... sorry Dentz

spectre
Usericon van spectre
Posted 13-08-2007 14:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2007 13:25 schreef Dentz het volgende:

Nog nooit Grinder van Priest gehoord of wel? Grinder!!!

Maar wat een loos topic, beide bands zijn gaaf en ik vind ze muzikaal erg uit elkaar liggen, dus die vergelijking vind ik een beetje krom. En dan nog, luister gewoon naar beide, het is toch geen wedstrijd.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Daops
Usericon van Daops
Posted 13-08-2007 15:43 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2007 21:52 schreef Aaaarco het volgende:o en:
http://www.myspace.com/nudist_priest

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-08-2007 17:02 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2007 23:28 schreef De Ulk het volgende:
Ik vind Point Of Entry anders een hardstikke goed album. In ieder geval beter dan dat wat er na komt, Screaming For Vengeance. Die is namelijk erg matig...

Screaming... matig? Samen met Defenders... de beste platen van Priest in de jaren 80. Beide platen zijn onvervalste heavy metal platen waar de rest van hun jaren 80 output bëinvloed waren door bepaalde muziektrends.

Van Turbo is Reckless een ondergewaardeerde Priest klassieker, dat nummer steekt gigantisch goed in elkaar, één van de beste 'mainstream' metal nummers ooit.

Verder had dat nummer Priest echt wereldfaam gebracht als ze toestemming hadden gegeven om het bewuste nummer als soundtrack te laten gebruiken voor de film 'Top Gun'.

Reckless pastte perfect bij die film, vele malen beter dan Berlin's emo nummer 'Take my breath away', jammer genoeg hebben ze dat niet letterlijk gedaan.

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-08-2007 17:09 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:

Iemand die al zijn frustraties botviert op een forum te schuw is om zo nu en dan een foto'tje te plaatsen, gaat lopen janken, schelden tieren en vloeken buiten omdat ie een concertzaaltje niet in mag moet ik wel serieus nemen. Maar in realife durft ie zijn bekje nauwelijks open te trekken, ik begin me er aan te irriteren, ga je binnenkort nog eens naar een concert? of blijf je liever aftrekken achter je computer, misschien pof ik je er wel eentje op, kneus

ps. wat maak jij toch druk om de kleding keuze van een ander?

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 13-08-2007 17:12]

Against God and Government

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 13-08-2007 17:42 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2007 17:02 schreef Lionheart het volgende:
Screaming... matig?

Ja. Ik vind van die plaat maar 3 nummers echt goed (The Hellion/Electric Eye, (Take These) Chains en Fever). De nummers met kopstem (het titelnummer en Riding On The Wind) klinken hier nog erg geforceerd (later op o.a. Painkiller klonk dat al veel beter). You've Another Thing Comin' is een doodsaai kutnummer en de rest vind ik ook niet om over naar huis te schrijven. Maar dat is natuurlijk slechts mijn mening.

quote:
Defenders...

Wereldplaat!

quote:
Van Turbo is Reckless een ondergewaardeerde Priest klassieker, dat nummer steekt gigantisch goed in elkaar, één van de beste 'mainstream' metal nummers ooit.

Dikke +1! Hetzelfde geldt overigens voor All The Way van Point Of Entry.

Bareuh...

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-08-2007 17:58 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Muzikaal zijn Turbo en Ram It Down van een bedenkelijk niveau, althans dat is de algemene opinie, maar vocaal gezien zijn het één van de beste Priest platen. Muzikaal en vocaal vind ik nog altijd Hell Bent For Leather Priest's beste plaat.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com