![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: is dat niet ergens op het i-net te vinden... ![]() If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
ik heb me rot gezocht en niets gevonden,ik krijg alleen motor nummers enzo en onderdelen nummers. ![]() |
|
Linknl, G00chel lijkt me perfect voor dit soort vragen. Je vertelt alleen niet welk merk/model/jaar het is terwijl dat heel veel helpt. Op 1 van de vele amerikaanse gearhead fora moet je alles te weten kunnen komen. ![]() |
|
ik kan het niet vinden maar het is een Chevrolet blok uit 1986. met multi point injectie. ![]() |
|
O je hebt alleen een blok een geen bijhorende auto ![]() hmmm...ff zelf proberen. ![]() |
|
Valt me op dat "1986" en "3.4 liter" maar heeel zelden samenvallen. Is het geen diesel? ![]() |
|
nee je mag ook een 2.8 chevy block nemen uit het zelfde jaar die zijn hetzelfde gebouwd alleen de inhoud is anders :-) ik heb nog steeds niets gevonden. het block zit normaal in een Camaro ![]() |
|
Zal vast niet dit zijn want lijkt me erg nieuw: http://www.chevrolet.com/monte_carlo/popup/performance/index.html?http://www.chevrolet.com/monte_carlo/popup/performance/3400.htm ![]() |
|
die is inderdaad nieuw maar, volgens mij veranderd er bij een merk niet zoveel aan de nummering is het niet? ![]() |
|
2.8? Hmm...dit al gelezen?--> http://www.geocities.com/el22lobo.geo/gm28v6.html //edit Vooral die links helemaal onderaan zien er goed uit. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 16-03-2003 14:55] ![]() |
|
deze niet wel 80 anderen:-) maar ook hier geen cylinder nummering in de vorm van dit is cylinder 1 en dat is 6. volgens mij is de vraag te simpel ![]() maar het is wel handig om te weten voor je kleppen gaat stellen. ![]() |
|
quote: Probeer het eens in de bieb !!!!! Daar kan je heel vaak boeken, sleutel schema's vinden van alle soorten auto's Zet je de nummering van je cilinders er verkeerd op terug dan ben je dagen zoet om de juiste verhouding te vinden ![]() Op internet willen ze niet altijd de schema's plaatsen van bepaalde auto's / motoren Wiegen Meister ! ![]() |
|
thanks Shadow Smile ik zal er eens kijken, wel raar kan op het net alles vinden wat ik moet weten behalve de nummering;. ![]() |
|
![]() Ik heb dat met de afstelling van mijn EX kawasaki ook gehad. Alles was te vinden, behalve de afstelling van de ontsteking. Die vond ik met geluk in de grote bieb van Rotterdam (bij Blaak) Wiegen Meister ! ![]() |
|
Your cylinders are numbered: Front of car 2 1 4 3 6 5 rear of car [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 10-05-2003 13:34] ![]() |
|
Hmm... niet echt een vraag voor autotechneuten, meer een voor iedereen die íets meer weet van auto's dan ik (en dat zullen de meeste autobezitters zijn ...): Uit mijn uitlaat lekt iets, en ik probeer te achterhalen wat precies. De vloeistoffen zijn allemaal nog goed op pijl, maar een vriend wees me erop dat het in het ergste geval een lekke koppakking is ![]() ![]() Iemand tips hoe ik weet wat het euvel is? Anders ben ik genoodzaakt even te gaan touren om te kijken of de uitlaat bij een goed warme motor nog steeds lekt.. ![]() |
|
Vang een hoeveelheid op, doe er wat water bij, krijg je 2 lagen dan is het iig GEEN condens ![]() |
|
quote:de volgorde moet volgens mij 1 5 3 6 2 4 dat is ook de volgorde van de brandstof inspuiting van een diesel(zelfde principe) Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote: Koppakking lekkage leidt doorgaans tot vrij snele daling van koelvloeistof peil. Condens is niet ongebruikelijk zeker indien je A/C in je auto hebt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: A/C = Airco?? Lol.. als ik airco wil dan draai ik mijn raam wel open.. ![]() |
|
quote: lol...A/C is idd airco. ![]() ik wist niet dat er nog auto's zonder bestonden. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 15-04-2004 12:49] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:en AC/DC?? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote: Alternating Current/Direct Current of: AntiChrist/Devil Child ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() wel done you have a beer Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote: in het ergste geval kan je uitlaatklep naar de knoppe zijn, en als je ontsteking niet correct is , een te trage onsteking (kan veel oorzaken hebben), dan kan het zijn dat er benzine uit je uitlaat komt omdat de uitlaatklep al open was voor dat de onsteking aggelopen was, bij een kapotte koppakking kan de compressiedruk die nodig is voor de onsteking veel te laag zijn waardoor ook een slechte ontsteking komt en dan kan er ook mengsel uit je uitlaat komen when there's no more room in hell then the dead will walk the earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |