|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Paar dagen geleden zat hij nog op het forum en nu is hij weg.... |
|
That's life |
|
ik lig er niet echt wakker van.. toen hij dood ging werd er vast wel weer een andere gitarist geboren changed to 'ouwe' |
|
Wahahaaa... Inderdaad |
|
Damn. R.I.P |
|
|
|
quote: Wat? |
|
steek je vinger in je gat No meat is sweater |
|
|
|
jemig lekker bagger HEERSCHT |
|
quote: jeeeeeeeeeeeeeeeempie! |
|
!@#)$*(!@# .... kut Ik distancieer me volledig van ZM |
|
quote: HEERSCHT |
|
Ik draag het nummer 'Torte in Faccia' van Goblin op aan hem Rest In Peace(s) man headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
drugs |
|
Jammer hoor, maar ja... Iedereen gaat dood en iedereen doet alsof hij hem zo goed kende... |
|
quote: en weer andere hebben aandacht te kort |
|
quote: Wat lul je nou? |
|
"That's life " "Wahahaaa... Inderdaad" "jeeeeeeeeeeeeeeeempie!" "Jammer hoor, maar ja... Iedereen gaat dood en iedereen doet alsof hij hem zo goed kende... " dat dan alleen al in dit (serieuze) topic en alles gepaard met van die 'kijk-mij-leuk-zijn'-smileys |
|
ja, inside-lie rot gewoon op uit dit topic. Als varg vikerness sterft ga ik ook niet in dat topic, domme grappen zitten te posten, omdat ik de band niet leuk vind. |
|
quote: HAHAHAHA 8000+ posts in minder dan 7 maanden. Wie lult er meer, jij of ik? |
|
Het gaat er niet om of het nu om de band gaat die ik niet leuk vind (Finntroll) want hij speelde ook in Impaled Nazarene en die vind ik wel leuk. Ik vind alleen al dat gejammer een beetje jammer. That's it. |
|
kende em nie echt voor de rest maja altijd kloten he " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |