|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: reageer dan gewoon niet? Je hoeft die 'post reply' knop niet minstens iedere 5 minuten aan te klikken hoor, het is geen banner waar Paul geld voor vangt... |
|
quote: Dat zou wel een meesterlijk idee zijn trouwens |
|
Finland heeft het hoogste zelfmoordpercentage van Europa, dus... |
|
Maar waarom zou hij zelfmoord plegen.. Zo kut zou die nieuwe cd van finntroll toch ook niet worden.. Is die cd al af trouwens? Finntroll mag niet stoppen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Die nieuwe CD was net een week af ofzo. |
|
quote: Misschien is die cd zo slecht dat hij daarom zelfmoord heeft gepleegd, finnen schijnen zeer labiel te zijn.. quote: ff serieus, zelfmoord is een 'normale' doodsoorzaak wanneer je kijkt naar de statistieken, dus zelfmoord is uitgesloten anders zouden ze het wel meteen melden.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Als Finntroll maar niet stopt met hun muziek maken. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
FINNTROLL Guitarist Passes Away At Age 25 - Mar. 16, 2003 FINNTROLL/IMPALED NAZARENE guitarist Teemu "Somnium" Raimoranta died this morning in Finland at the age of 25. A message posted on FINNTROLL's official web site states simply, "Our dear friend and guitar player passed away on Sunday morning. This is a extremely heavy blow for us and everyone who ever knew this man. We hope that fans and the public won't speculate, more information will be available when things calm down." FINNTROLL recently completed work on an "acoustic/experimental" CD, titled "Visor Om Slutet" (the group's first with new singer Tapio Wilska), and were set to embark on a European tour next month with KATATONIA. It is not presently clear if the band will proceed with their touring plans in light of Somnium's passing. In a March 14 posting to the band's official forum, Somnium addressed fans' concerns that the group were moving too far away from their early sound. "I'm pretty touched by the fact that you're worried about our 'style' getting less trollish," he wrote. "We'd be trollish as hell even if we'd start wearing only straps or sumtin'... From my point of view the trollish style is about not giving a FUCK what other people think of your style, you guys included..." We would like to extend our sincere condolences to Somnium's family and friends. May he rest in peace. Ik wacht wel af wat er aan de hand is, voor de rest kan je er toch niks aan doen. Gewoon afwachten en de nieuwe cd komt gelukkig toch wel uit. (hoop ik) |
|
droevig, wel rock'n roll, maar heel droevig! |
|
R.I.P. fijne reacties trouwens hier en daar... [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 16-03-2003 22:47] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
jammer dat zo'n gave band zo'n boel pech moet hebben. Hoop dat ze wel door blijven gaan |
|
quote: Ja inderdaad, beetje zielig. Dat je de band niet cool vind ok en dat je je stoort aan dat sommige mensen een beetje overdreven zijn in hun manier van uiten, maar ga dan niet op zo'n zielige manier true proberen te zijn . [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 16-03-2003 23:50] |
|
quote: Of hij een junkie was of niet kan me weinig schelen.. Toen ik dit nieuws vanmorgen las was ik er helemaal niet goed van. In een ver verleden zijn we eens uitgeweest met de jongens van Finntroll (remember, beli?). En in mei gingen we afreizen naar Rijsel speciaal om hen nog eens bezig te zien.. Toeval is dat ik vorige week iemand leerde kennen die hem ook kende en we hebben deze week wat verhaaltjes zitten uitwisselen. Ik had al eeuwen niet meer aan die kerel gedacht en net nu gebeurde dat.. Dus mag ik er ff van aangedaan zijn ja.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Mja..dat bedoel ik. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Hij was 26... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
25 jaar... die jongen was 12 dagen ouder dan ik. Speelde in Finntroll, Impaled Nazarene, Barathrum en Thy Serpent, allemaal bands die ik zeer waardeer... En er zijn zoooveel mensen die het Wel verdienen om te sterven... Cheers! Edit: veel tikfouten... ik ga maar slapen [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 17-03-2003 2:14] Zenial |
|
quote: Oke het is erg dat hij dood is, maar ik vind het een stuk erger voor familieleden en vrienden dan mensen die de band zo goed vinden, net of ze hem allemaal kenden. En de band bestaat toch nog. Misschien was doodgaan voor hem wel een opluchting weten wij veel, ik heb het gewoon niet zo op persoonsverheerlijking. |
|
Zonde... P.S. ik ga dit niet als eeuwige sig instellen, maar ik vind dat een persoon als dit herinnert mag worden... [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 17-03-2003 10:25] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Langzaam zou je idd gaan denken dat Finntroll cursed is... Kut dat iemand op z'n jonge leeftijd sterft Ik hoop dat de rest van de band nog de sterkte heeft om verder te stryden want Finntroll ist Krieg! |
|
quote: quote: Erhm , jij weet meer dan de rest of loop je gewoon weer onzin uit te kramen? |
|
Persoonsverheerlijking?? Ik vind hetgewoon meer dan triest dat zo'n jong mens dood moet gaan.Dat geld voor ieder mens beroemdheid of niet. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: nee het ging om het speculeren...... als hij om natuurlijke redenen is gestorven dan is het gewoon erg, maar goed als een gitarist sterft en er wordt raar over gedaan, dan heb ik zo mijn bedenkingen. edit: misschien moet het woordje als maar eens opgezocht woorden in het woordenboek. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-03-2003 11:12] |
|
wat een klote topic is dit zeg ik snap niet dat mensen grapjes kunnen maken over dit soort shit ik las vanmorgen dat Teemu dood was, en ik was er bestwel kapot van, ookal ken ik hem nieteens persoonlijk dit zuigt, gewoon rest in peace Teemu.. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: zoals op de site staat zal de band de doodsoorzaak bekend maken als alle hectische shit voorbij is het is voor hun natuurlijk ook een enorme klap geweest, ze moeten dit eerst ff verwerken gewoon trouwens, wat boeit het waaraan hij dood is gegaan.. sensatie, sensatie 't is gewoon kut Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |