|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Nou ja zeg... is het zo moeilijk om je voor te stellen dat sommige mensen wel om andere mensen geven? En daarbij, Finntroll was erg sociaal in de laatste paar tours. Ik kan me goed voorstellen dat er, naast mij, nog anderen waren die de goede man face-to-face gesproken hebben. Veel te jong om te gaan in ieder geval.. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Doodgaan is kut voor de mensen om hem heen. Hij mag van geluk spreken (als!) hij zonder (lang) te lijden is gestorven. Volgens mij heeft hij best een leuk leven gehad, succesvolle band ed. hoeveel mensen hebben dat nu? het is toch veel belangrijker om te kijken naar de positieve zaken in zijn leven dan alleen naar het einde. En ik snap best dat ze het willen verwerken, maar door niets te zeggen en dan vragen aan de mensen die in onwetendheid zitten en zich hierdoor geraakt worden om niet te speculeren is volgens mij niet in hun eigen voordeel. |
|
quote: Waarom zou je gvd gaan lopen speculeren over iemands dood? Hij is dood, das kut voor mensen die dat kut vinden, niet boeiend voor mensen die het niet boeien. Waarom zou men daar nu weer onzin bij moeten gaan verzinnen? In ieder geval minder voor de bands waar hij in speelde, vrienden, familie en uiteraard fans (count me in on that one) Hij blijft in gedachte [laatste beetje off-topic] spe·cu·´le·ren (onov.ww.) 1 (met 'op') berekeningen, verwachtingen bouwen op 2 mogelijkheden als reëel aannemen => gissen, veronderstellen, een wissel op de toekomst trekken 3 handelen in de verwachting winst te maken door stijging of daling van prijzen 4 [fil.] bespiegelingen houden die uitgaan boven het feitelijk of logisch bewijsbare => theoretiseren als (vw.) 1 [ter aanduiding van een overeenkomst tussen twee met elkaar vergeleken zaken of personen] => zoals, gelijk 2 [inf.] [ter aanduiding van een verschil tussen twee met elkaar vergeleken zaken of personen; na een comparatief of na 'ander(s)'] dan 3 [ter aanduiding van een uitzondering; na een ontkenning] => behalve, dan 4 [ter aanduiding van de wijze waarop iem. of iets wordt voorgesteld] als het ware => alsof 5 [ter aanduiding van een hoedanigheid; bij een bijstelling of bepaling van gesteldheid] in de hoedanigheid van, in de functie van 6 [ter aanduiding van een herhaaldelijk of gewoonlijk voorkomende gelijktijdigheid] wanneer 7 [ter aanduiding van een voorwaarde] indien 8 [ter verklaring] 9 [louter ter accentuering aan wat volgt] [/laatste beetje off-topic] |
|
quote: godverdomme zeg, sorry dat ik nog een beetje menselijkheid in me heb en niet zo "true" en gevoelloos ben Teemu was een goeie gitarist en een goed mens, en het is gewoon klote dat hij dood is! ookal kende ik hem niet, ik vind het wel heel erg, en ik leef mee met de band en iedereen die hem lief had Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: o wat menselijk hoor, moet je een naar het willemina kinderzikenhuis, naar de afdeling terminale kinderpatientjes, die 's nacht huilen naar hun mama, schreeuwen van de pijn en zouden willen dat ze dood waren. Wat jij zegt heeft gewoon niets met menselijkheid te maken. |
|
quote: Lezen! Ik zeg toch dat ik het zonde vind dat hij zo jong gestorven is! Maar ik vind het raar dat mensen er zo'n groot punt van maken... |
|
Ach kind.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
cute. nouja, nevermind ik vind het in ieder geval klote sorry hoor Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Het het paradoxale is wel dat het lijkt alsof deze mensen zijn dood belangrijker vinden dan zijn leven. |
|
Lange tekst maar ge-edit.. Ik verlaag me niet tot het niveau van sommigen hier.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:opzich valt dat wel mee denk ik... maar je hoort dat zo iemand dood is en dan ben je daar mee bezig, en pas later ga je denken van: hmm ja, goed leven gehad etc. ik denk dat dat toch een soort van normale reactie is, dat heb je bij iedereen, niet alleen bij zo'n gitarist. als iemand dood gaat dan denk je eerst: KUUUTTT hij is dood, en pas als het wat zakt kan je logisch nadenken en bedenken dat hij een goed leven heeft gehad, en niet heeft moeten meemaken hoe hij in een rolstoeletje kwam te zitten en moest leven op pilletjes en appelmoes terwijl zijn kinderen nooit meer bij hem op visite kwamen.. dus ja Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Nee, snap ik Einstein! |
|
dat zal vast op mij slaan. Die jongen heeft is zijn 25 jarig leven waarschijnlijk meer levenskwaliteit gekend dan miljoenen anderen mensen. Hij heeft dromen kunnen waarmaken, in een goed lopende band kunnen spelen, kunnen reizen, veel mensen leren kennen. Is dat allemaal niets meer waard omdat je op je 25ste sterft ipv van op je 60ste |
|
Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Dat bedoel ik dus, maar ik ben dan van mening dat je niet hoeft te wachten tot dat het zakt. De dood is slechts een nieuw begin, al die angst en haat jegens de dood is nergens goed voor. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-03-2003 11:40] |
|
quote: Ok, dus als jij morgen sterft is dat wel erg, omdat je nooit niks speciaals meegemaakt hebt, maar mensen die wel een less than ordinary life hebben.. Sja, als die sterven is dat niet erg.. Ik kan in mijn broek -- mijn broek kan in m'n koffer -- dus ik kan in mijn koffer... Zoiets? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Jemig wat een ophef zeg. Inderdaad klote, voor Sharteel en Beli: sterkte Maar wat maakt het nou uit of Finntroll doorgaat of niet, dat is hun keuze, of ze dat aankunnen na deze gebeurtenis. |
|
quote:je leest gewoon echt niet wat ik zeg he? Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Precies... |
|
quote:Laat maar, sommige mensen kunnen er nou eenmaal niet goed tegen dat de aandacht naar iemand anders uit gaat. En zelfs op gevoelige punten als deze zullen ze alles doen om toch die aandacht weer naar ze toe te trekken. Geef ze vooral hun zin niet. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Nou dat bedoel ik ook weer niet, ik heb wel degelijk speciale dingen meegemaakt, of in ieder geval mijn best daartoe gedaan en de kans ertoe gehad. Ik vind mezelf absoluut niet zielig, en als ik morgen dood ga dan is dat zo. Misschien is het wat moeilijk te begrijpen dat ik hier zo "lichtelijk" over denk, maar is het beter omdat niet te doen? Pluk de dag, leef niet in angst. |
|
quote: FOUT, ik kan er gewoon niet tegen dat mensen zo met de dood omgaan. |
|
aaaaaaaaaarghghg ga alsjeblieft weg!!! Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |