|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn dood kwam hard aan |
|
Jammer, de wereld mist weer een goeie muziekant... |
|
jammer ja... heb Finntroll nog live gezien op wacken 2001... ook met de oude zanger nog... apart.... maar goed, het is zeer jammer. Zonde dat hij weinig meekrijgt van de nieuwe cd die net af was. R.I.P ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
gaat niet echt goed met die band nee... zo jong en kort bezig en zanger met tumor en gitarist dood... niet echt mee zitten hun... Je moeder. |
|
quote: Zuipen kon ie wel... lol Ik hoop maar dat er wherever he is een hoop blondjes met dikke tieten en hopen bier is om hem te entertainen.. Bij wijze van spreken he lieverds, anders ontstaat er weer een hele discussie: "Is er leven na de dood?" en wordt God en klein pierke er weer bijgesleurd... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: hij heefd zelfs nog rond mij gehangen in Hof Ter Lo, heel erg spijtige zaak van zijn overlijden , was idd een heel erg gezellige gast om mee te praten en te drinken He will be missed RIP Teemu Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Inmiddels gaan er verscheidene geruchten ronde dat de overleden gitarist Somnium van Finntroll zelfmoord heeft gepleegd. Bronnen melden dat hij van een brug in de Finse hoofdstad Helsinki is afgesprongen. Wanneer de eigenlijke doodsoorzaak zal worden bevestigd is nog onduidelijk. Ondertussen leven wij mee met de familie , vrienden en overige bandleden. We zullen de lezers zo veel mogelijk van nieuwe ontwikkelingen op de hoogte brengen. bron metalfan.nl |
|
Dat verhaal klopt waarschijnlijk.. spijtig genoeg.. ja... Ik hoop maar dat het anders is gegaan.. Ach ja.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Moet een hoop schraapwerk geweest zijn om al die hersendeeltjes te verwijderen... of had ie die al weggedronken? Mooi plaatje voor op de CD hoes van het volgende Finntroll album! |
|
Heb je het op video staan? Er lopen ook bruggen over water hoor! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ahem, het is nogal koud in Finland nu... |
|
Ha! maar als ie in het water was gesprongen was ie allang weggestroomd natuurlijk! En pas veel later als een opgezwollen, bleek, rottend ende stinkend lijk uit het water gebaggerd! |
|
quote: Hmmm, ja. Maar er bestaat natuurlijk ook zoiets als sterke stroming. Maar dat is een slap excuus. Ik geef me gewonnen. Maar dat wil dus wel zeggen dat de reactie van . zinnig was? quote: Dat moet dus nog komen...Oh nee hij is al gevonden blijkbaar? Ik heb niet het hele topic gelezen(natuurlijk). [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 18-03-2003 0:47] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
*sorry jongens* [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 18-03-2003 13:20] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
hmpf |
|
Teemu "Somnium" Raimoranta (born 19.5.1977), the guitar player of both Finntroll and Impaled Nazarene, died in Helsinki on Sunday the 16th of March in an ALCOHOL_RELATED FALLING ACCIDENT. Finntroll and Impaled Nazarene are very devastated for this loss: "Not only did we lose a great guitar player, but we also lost a very good friend" |
|
dus zoiets als in een dronken staat van de bruk geflikkerd Je moeder. |
|
Bijzonder triest. [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 19-03-2003 21:02] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: damn klinkt niet goed... bruk = brug? of kruk? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Wat ik nu weet is dat hij met z'n zatte kop van de brug gekinkeld is. Alcohol maakt meer kapot dan je lief is blijkt maar weer. |
|
stom zeg erg zonde R.I.P. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
zou ook best wel eens zo kunnen zijn dat de band er nog niets over had gezegd omdat ze er bij waren toen hij van die brug viel |
|
FINNTROLL, IMPALED NAZARENE, CHILDREN OF BODOM To Perform At Memorial Concert - Mar. 20, 2003 FINNTROLL, IMPALED NAZARENE, and CHILDREN OF BODOM will partake in a memorial concert for FINNTROLL/IMPALED NAZARENE guitarist Teemu "Somnium" Raimoranta on Tuesday, March 25 at Nosturi in Helsinki. Tickets will be priced at 15 euros, with all proceeds going to Teemu's family to cover various expenses. Raimoranta's funeral will be held on Saturday, March 29 in Helsinki. As previously reported, Raimoranta died Sunday morning (March 16) from injuries sustained in an accidental fall he took while intoxicated. Teemu was 25 years old. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
"accidental" fall |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |