|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: "no, I meant to do that" |
|
Ik moet zeggen dat ik het een beetje een domme dood vind. |
|
quote: Moraal van het verhaal : drank is slecht! |
|
Alcohol is bad mmmkay? Zenial |
|
As most of you already know, Teemu "Somnium" Raimoranta (born 19.5.1977), the guitar player of both Finntroll and Impaled Nazarene, died in Helsinki on Sunday the 16th of March in an unfortunate falling accident. Spinefarm now raises a call for photographs of Somnium. If you have any self-taken photographs of Somnium that you'd like to share with his family, either as printed photos or in an electronic form, please send us copies either by post or by e-mail. We will then forward the pictures to Teemu's family. Please send your photographs together with your contact information by e-mail to: ahven@spinefarm.fi or by post to: Spinefarm Records Attn: Nelli Fredrikinkatu 71 00100 Helsinki FINLAND All help is greatly appreciated, and we and Teemu's family thank all of you in advance! De mijne zijn al richting Helsinki vertrokken.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Voor wie het interesseert Hier kletterde hij dus af.. In water van menig graden onder nul.. http://www.helsinginenergia.fi/images/Pitkasilta.jpg Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Hmm, toen ik daar was, vlak voor zijn dood, was al het water onder de bruggen nog bevroren.. (ok het weer durft wel eens te veranderen) [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 21-03-2003 0:06] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Der gaan zoveel verhalen rond. Hij is naar 't schijnt pas in het ziekenhuis overleden.. Als ie in 't water is gevallen zou dat wel wat sneller gegaan zijn denk ik.. Zo idioot he.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Dan zal ik mijn fotoos ook maar sturen.Heb nog enkele hele toffe fotoos van ons feestje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
...dit is dus ook alweer een jaar geleden gebeurd... zonde! Bruce Banner |
|
quote: De tijd gaat veel te snel... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
en het lijkt of iedereen op ZM 3 minuten stilte in acht neemt We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: en terecht! Bruce Banner |
|
quote: Zeker, het lijkt helemaal niet lang geleden. Hoe dan ook is het erg; RIP. zo kan ie wel weer |
|
quote: Is dat dan zo erg? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:neuh, vind ik persoonlijk niet...heb zelf compleet niks met de muziek van finntroll, dat irritante ''folk'' met een vleugje ''black'' en ''death'' iedereen gaat dood, elke dag gaan mensen dood, en om nou elke seconde van de dag stil te gaan staan bij de doden van die dag, lijkt me overbodig... onze tijd komt ook nog wel... mensen die hem persoonlijk gekend hebben zijn de enigen met het recht te herdenken, mensen die dat doen en he niet gekend hebben, herdenken een hersenschim, een plaatje op een cd-cover of een optreden in de 013 oid... maar ach, dat denk ik dan weer he We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: recht? wat nou recht? conclusie: een discussie over totale onzin, waar niemand wat aan heeft. *end transmission* Bruce Banner |
|
quote:ok, dan gebruik ik reden ipv recht, betekend hetzelfde in dit geval We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: same reply.. kerel, ik ga echt geen potje lopen janken ofzo, of 's nachts heel hard TEEMU roepen, en dergeljke, maar het blijft nou eenmaal kloten! dus reden genoeg om te balen lijkt me. laat nou maar, hier komen we niet uit Bruce Banner |
|
Ik herdenk hem en zijn muziek, ook al ken ik hem niet persoonlijk (niet alleen van Finntroll btw, ook Impaled Nazarene en Barathrum) Zenial |
|
quote:Wat heet persoonlijk kennen? Meer dan een optreden in (bijvoorbeeld) 013 was ie wel. De hele band is nog mee Extase in gedoken na hun optreden anderhalf jaar geleden daar. Toch vreemd als je je realiseert dat iemand waar je kort daarvoor nog mee hebt staan praten dood is... daar mag je best even bij stilstaan. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Dood is ie, ja. Dat is niet veel. Dood. |
|
het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: of als iemand die al van je 12jaar je allerbeste vriend en rots in de branding is er ook niet meer is, sta je er toch ook wel een hele poos bij stil Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |