|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bijvoorbeeld. |
|
quote: en toch blijf je een homo In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Bedankt voor deze mededeling Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik kan me trouwens wel aardig vinden in je lijst, hehe. Lange tijd terug heb ik die van Lost Prophets ook nog gehad, trouwens. En laat ik Aaaarco's bloeddruk maar sparen door niet mijn update te posten. [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 06-12-2007 13:50] |
|
De zin ontbreekt mij om alle berichten te lezen, maar zo te zien nemen jullie het aardig serieus hier met het posten van al je cd's. Ik kom op een aantal van rond de 250 originele cd's en een zwik gedownloade/gekopieerde/ge-hoe-kom-ik-er-eigenlijk-aan cd's. Ik heb wel een lijst in excel, maar volgens mij is het alleen interessant indien men iets zoekt ? Zo van : "goh, heeft iemand toevallig xxx van yyy ?" en dat je elkaar dan kan helpen. Wat boeit het ook eigenlijk, waarschijnlijk gooi ik mijn lijst ook wel een keer hier.. Vind ik ook niet |
|
Twee boekenkasten van de kwantum vol. Ergens tussen de 12 en 13000 cd´s. Geen lijst en ga ik ook niet maken. spelfout weggehaald... |
|
quote: Gemiddeld 1 cd per dag gedurende 30 jaar? |
|
quote: Tussen 12 en 13000 zit een heel groot gat Hehe, iedereen trapt daar in. Nee, serieus, ik heb geen flauw idee. Als ik een ruwe schatting mag maken, dan gok ik ergens tussen de 1000 en 1200. spelfout weggehaald... |
|
Pff ik hou heel neurotisch een strakke lijst bij ... |
|
Hehe, ik word wel stapelgek als iemand hier een cd in een verkeerd hoesje stopt. Bij die maat van me waar we afgelopen weekend waren zit echt geen enkele cd in het juiste hoesje, drama spelfout weggehaald... |
|
Crisis, als ik dat hier bij 1 cd al zie is de sfeer al behoorlijk bepaald ... |
|
Ik ga van die 35 die ik heb geen lijst maken hoor, kom nou. Fuck the world and fuck you |
|
Bearforce1 en BSB mag je eruit halen hoor Post die lijst van allebei je cd's maar dan! |
|
quote:grapjas. Fuck the world and fuck you |
|
Oeh, en vrouwlief belt net vanuit de mediamarkt dat de lijst weer wordt aangevuld spelfout weggehaald... |
|
quote:ohoh, als ze maar niks dubbel koopt dan ! Fuck the world and fuck you |
|
mijn lijst overbelast ZM signature |
|
quote:als je alle crap eruit haalt niet hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Niks meer in de verkoop? (OoS overigens nog niet binnen ...) |
|
quote: Hehe, ze belt niet voor jan lul he spelfout weggehaald... |
|
quote:bij de saturn kan je ook vaak bijna voor nop leuke cds scoren. pas nog Terror : lowest of the Low voor 4.95, hehe.dat was trouwens cd nummer 35. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik ben - godzijdank - begonnen met het maken van een lijst toen ik nog maar een paar honderd cd's had. Nu zijn het een kleine 1600. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik ben daar 1 keer geweest en de prijzen waren goed te doen ja. |
|
quote:Ik was begonnen toen ik er zo;n 4 a 500 had. Ben em een keer kwijt geraakt toen ik op de 8 a 900 zat Niet leuk |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |