|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
en aangezien dit een metal forum is... |
|
quote: Ja... ik zweef altijd overal tussenin. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
...haja ik luister ook naar andere dingen...metal alleen wordt op de duur iets te bekrompen..of saai... (sorry "true metal mannetjes", jullie haten me nu wsl? ) |
|
quote: Wat een onzin. Er zijn hier op het forum genoeg lui die ook naar andere muziek luisteren. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 11-01-2005 17:06] |
|
Maar alleen andere meuk luisteren omdat je jezelf anders bekrompen vind ... is dat niet het summum van bekrompenheid? |
|
quote: Met jou zovelen hoor (waaronder ik ) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
hehe...op dit forum valt da gelukkig goed mee, kheb al op andere forums gezeten vol kereltjes die ervan hielden uitspraken te doen zoals "ik ben true" en "metal is het enigste waar ik naar luister want ik ben true" *blabla* dikke zeik ^^ qua muziek ben ik begonnen met queen... |
|
quote: *grin* Goed begin! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote:Op dit forum zitten ook kerels MET haar op de zak ... |
|
quote:Foto! |
|
quote: Beste band ooit... Nee, niet slaan... Au! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: ik luister naar andere muziek omdat ik metal op de duur beu word...ge hoeft mij ni percé aan te vallen trouwens...definitie van bekrompen in mijn woordenboek:nauw, niet ruim...metal op zich is ni zo een verschrikkelijk ruim beeld van muziek, toch? |
|
quote: Ach, dat soort uitspraken zijn zo'n onzin. Ter vergelijking: ik ben ooit begonnen met k's Choice en Tori Amos (en luister beide trouwens nog steeds) Als de intentie waarom je bepaalde muziek luistert maar oprecht is! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: gij voelt u precies wel rap aangevallen he? ik had het niet specifiek op mensen van dit forum...maar ik heb al op redelijk wat fora gesprekken gehad met mensen die "true" waren (vooral uit mijn leeftijdscategorie ook) vandaar... |
|
Hmm, hoe oud ben je dan? [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 11-01-2005 17:23] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: en idd...ik ben begonnen met queen en iron maiden, maar ik luister ook naar funeral dress en dropkick murphys (waarvoor ik dikwijls uitgelachen word) maar dat kan mij geen ene moer schelen, funeral dress is FEEST! oprechtheid heerst ^^ |
|
quote: bijna 18...twas erger toen ik 16 was, dat wel maar ik ga ook nimeer zoveel weg met mensen van mn eigen leeftijd...mijn vrienden zijn allemaal 22+ nu... |
|
quote: Zolang je maar muziek luistert die je zelf echt graag luistert, zou je ieders respect moeten krijgen. Want als muziek je raakt/aan 't denken/zet/blij maakt/aan 't huilen maakt/er kippenvel van krijgt/whatever het kan doen, wie heeft er dan 't recht om voor jou iets anders te oordelen? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:Ik ben allerminst true ... word alleen moe van mensen die zo nodig moeten laten zien dat zij meer dan metal luisteren en daarom "goed" zijn ... en van mensen die hard happen |
|
quote: het ging er toevallig wel net over he...ik vind mijzelf daarom niet beter fzo, maar IK krijg het van mensen die mij aanvallen omdat ik mijn gedacht zeg...ik heb ook ni gezegd dat GIJ true zijt eh! man wat worden we weer persoonlijk vandaag...ik bedoel: kijk naar wat de rest post, die hebben toch geen problemen met wat ik zeg? of wel? |
|
Ik kijk niet graag naar anderen eigenlijk ... doen mensen sowieso teveel ... |
|
Toch grappig,; al die mensen die willen bewijzen dat ze zichzelf niet hoeven te bewijzen. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: jaja kheb et al, zal ik mn bek dan maar houden? lichtgeraakt persoontje! mss zou iedereen beter wél naar anderen kijken, der is al meer dan genoeg egoïsme op deze wereld... trouwens door uzelf zo te 'verdedigen' lijkt ge mij een heel onvolwassen persoon. @ Ishtar...iedereen wil zich op de een of andere manier wel bewijzen, is daar iets mis mee? mensen zijn nu eenmaal onzeker... [Dit bericht is gewijzigd door TouchyVirus op 11-01-2005 17:46] |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |