|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb er tussen de 12 en 1300, waarvan ik er maar rond de 700 op een lijst heb staan. |
|
Ik heb 11 cd's |
|
Het nut van het hebben van cd's ontgaat me echt totaal, als je ook alles gewoon kunt downloaden.Veel handiger en ik kan de muziek meteen op mijn ipod en iphone kwijt. Evil Dick |
|
Ik heb er 50, maar er zijn er nog 5 onderweg. |
|
Jij maakt de muziekindustrie kapot, jongeman. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Verdienen die platenbazen nóg minder. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ik lig daar niet echt wakker van, sorry. Evil Dick |
|
quote: |
|
quote: Kan wel zijn maar als iedereen zo denkt dan gaan met name de kleine bands / artiesten wel naar de klote. |
|
quote:Kan mij ook weinig schelen, al koop ik wel cd's. |
|
quote: Dat is geen muziek, dat is data. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Het blijven putjes en weet ik veel wat, op een metalen schijf. (of groeven in vinyl natuurlijk) Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Dat laatste ruikt tenminste nog ergens naar. Bareuh... |
|
Kunststof schijf. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Gelukkig! Dit topic, met de titel 'welke cd's heb je allemaal?', is namelijk bedoeld om mensen zoals jij het leven interessant te maken. Pfff, als een topic je niet boeit klik er dan ook niet op |
|
quote: hier tussen de 2500 en 3000 en 100 vinyls en 300 giga aan mp-3s en een wantlist van 100 cds waar ik sterk naar verlang en zou ruilen voor 500 van mijn cds relatief dus signature |
|
quote: Gast, denk je nou echt dat iemand 1691 titels gaat doorlezen om te zien hoe interessant en eclectisch jij wel niet bent? Geef gewoon een linkje of zo. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: :') Je irriteren aan iemand omdat hij ontopic is... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik zou ook geen goede moderator maken, denk ik She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Ik heb een slayer LP! in your face! |
|
quote: Hmmmm, daar heb ik er ook een paar van. Bareuh... |
|
Ik heb Live Undead/Haunting the Chapel. Gelijk besteld toen ie uitkwam want was limited (500 stuks), is ie een paar maanden later nog steeds leverbaar een limited edition die niemand wil hebben dus |
|
Ik dacht dat ze er in 25 jaar al meer dan 500 verkocht hadden, blijkbaar niet dus. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |