|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik had trouwens verwacht dat je duidde op cd's van Ilse DeLange |
|
Niks mis met Ilse de Lange, zag haar laatst bij Pauw en Witteman. Geestige chikc. |
|
So incredible is lekker catchy ook. |
|
O die, best leuk nummer op zich. |
|
quote: Waarom wil jij dit weten? Ga toch godverdomme iets doen met je tijd, lul dat je er bent. |
|
quote: gewoon geheel nutteloos even zin om dit te quoten... |
|
quote: DOE EEN MJONIR OM JE NEK PAPI!!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Met alle respect voor het overigens zeer goede oudere werk van Therion, maar Lemuria en Sirius B zijn muzikaal toch pakken sterker hoor, imo. Faustian Spirit of the Earth |
|
oke wat je wil, maar voor mij en veel mensen die ik ken was t t laatste dat er van therion beluisterd werd. |
|
oke [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 15-09-2010 12:34] |
|
toch weer begonnen met alles archiveren, dit maal niet in een brak excelbestandje maar met cdpedia, een programma dat de boel keurig archiveerd en op meerdere manieren kan laten zien, sorteren en zelfs exporteren als website (met een aardig rijtje standaard sjablonen en optioneel met intern ftp-programma), direct naar je ipod, als tekstbestand etc. er zit een markeer optie in voor cd's die je uitleent, werkt als itunes en haalt de info van onlinebanken als amazon etc je voert de barcode of de titel in en hop... ik heb nu 60 titels ingevoerd in een kwartiertje t programma kost 15 euro top! voorbeelden van een aantal van de autmatische webgalerijen voorbeeld 1 voorbeeld 2 voorbeeld 3 [Dit bericht is gewijzigd door Snark op 08-11-2008 12:16] |
|
Leuk als je tijd teveel hebt. |
|
jongen, aap.. dit is juist als je tijd te kort komt erg handig... je hoeft immers nagenoeg niets zelf in te hoeren |
|
Wat is het nou, jongen of aap? |
|
daar heb ik geen tijd voor maar ik kocht laatste wel een nieuwe cd. |
|
quote:Ik snap het nut er ook niet van, van archiveren niet dan en er een website van maken ook niet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wel, daar vrees ik bij Gothic Kabbalah ook voor. Ik hoop niet dat ze op die weg verder gaan, want vergeleken met de rest is dat gewoon een slappe plaat. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Man, luister dat ding eens goed, die plaat is heerlijk! spelfout weggehaald... |
|
quote: voor verzamelaars wel, als je dan zeg op de cdbeurs ronthobbelt en je komt een cd tegen waarvan je niet zeker weet of je m hebt, hop.. even op de telefoon het archief nakijken.. maar goed ik sap ook dat aapjes met minder dan 2000 cd's alles gewoon nog uit t hoofd weten. |
|
quote: Als je van jezelf al niet meer weet of je een cd hebt of niet, wat ben je dan voor een bout verzamelaar? Against God and Government |
|
quote: Ik weet niet hoe het met jouw geheugen zit, maar zeker als je een omvangrijke collectie hebt (2k+ items) kan je dat no way onthouden tenzij je 1 of andere autist bent met een supergeheugen. Het is mij, met mijn bescheiden collectie (stuk of 700 items gok ik) al een paar keer gebeurd dat ik een CD dubbel gekocht heb.. Dus voor de serieuze verzamelaar lijkt een archief mij simpelweg noodzakelijk. |
|
Jeps ... heb ook Torche dubbel liggen hier vanwege 'even vergeten' ... (wie wil em?) |
|
Ik heb dat juist vaak met dvd's kopen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja ik heb dat dus nooit, ik heb er nu over de 300, en van alle cd's weet ik nog waar ik ze gekocht heb. Against God and Government |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |