|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
joeppie Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
|
|
TuinfeesT zal goed vertegenwoordigd zijn. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Dat wordt een lang avondje [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 26-05-2003 15:16] |
|
jahoe dat wordt breken, drummers moeten vooral komen kijken! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik ga wel rustig aan doen na afgelopen weekend Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Dat ben je dan allang vergeten joh En eindelijk weer eens (een avond lang) goede muziek in de rocks Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Shut up, ik was fucking ziek gister Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: En mensen die slayer roepen ook he! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Wel eens Slayer geroept in een stationshal? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Eh, nee, of wacht, jawel.. Maar waarom? Dit slaat nergens op. |
|
quote: De accoustiek. Magnifiek Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Weet ik. Dus? Wat dan? Wat heeft dat met de (in het geheel niet op een station lijkende) Rocks te maken. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ach ja die rustig aan voornemens van Claw we wel vaker gehoord . Wordt gewoon weer heel veel drinken in Rock's woensdag |
|
quote: Ik wilde even de discussie in dit topic doen oplaaien. Verder was het offtopic En Vkdlkalkdolkdlakldk: sterf Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Oooh.. oftopik... damagnie he! Maar *piep* ik ga wel slayer schreeuwen, en dan mag jij je beloofde biertje op kommen hoalen. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Okeej dan zullen wij onze glazen doen klinken! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Jazekersch. Dit slaat nergens op. |
|
mork ik wel gvd wel bij ieder nummer SLAYOOOOR horen! als je dat maar weet Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
allemaal komen! ENTREE GRATIS!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Allemaal ?? Dat gaat toch nooit in de Rocks passen ... |
|
allemaal buiten staan Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Jullie ook ? |
|
ja openlucht! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hmm kewl Ik kom helaas niet .. Vrouwe Fortuna is mij slecht gezind. Is er weer plek voor twee kleine metalheadjes in de rocks |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |