|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
blurp... [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 29-05-2003 3:00] |
|
*Gaat zich afvragen wie/wat ik allemaal gesproken heb* |
|
quote: mij iig Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik heb opzich vuur niet gesproken ( ), wel ryn, humanitor en Meurke!!! en de usual stuff zoals claw en kotszak Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote:Ow wie was jij dan |
|
quote: de lelijkste die je gesproken hebt! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik ga maar slapen voor ik weer ik weer moet werken (of verkeerde uitspraken ga doen) Gegroet |
|
quote: Ik vind je wel mooi hoor Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Laterz Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik jouw ook wel hoor Barbie Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Kortharige posers leven kort en langharige coole gasten leven lang Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: where does that leave you? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik leef lang Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: lang ende met barbie haar Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Gelukkig heeft een barbie mooi haar en is ze mooi slank enzo... Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Was wel cool jah en erg fijn! goh wie heb ik gesproken.... Morke, ryn en humantor natuurlijk verder een heleboel "true blekkies" |
|
quote: the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: exact . Het was weer gaaf. CHD was heerschend . Bij Extreem Exceem was het ook weer gezellig edoch warm. Gave Mortiis imitatie van de zanger trouwens . Verder ook nog een aantal zetemmers gesproken en teveel bier gedronken. |
|
quote:ja de überkvlte zanger van Dimensional Pshychosis bijvoorbeeld, die gast heerst want hij was een demokoper! en aardig bovendien! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
JAAAAAA 16.45 Bitter heaeaerveustr! BIERERERRR!!! huu! Dit slaat nergens op. |
|
*springt op fiets* Dit slaat nergens op. |
|
ryn: Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
En Fire, wat vond je van CHD? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Dat was met die verblindenede flitser [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 29-05-2003 17:16] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |