|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ligt allemaal aan dat foto toestel |
|
quote: ooh mijn god! wat probeer ik daar uit te drukken! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: "nou, hup, snel die foto even, ik moet poepen" ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:staat ik ook opt cw heerst! [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 30-05-2003 19:56] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Staan best leuke foto's bij Ik heb trouwens nog met je gecommuniceerd tijdens greenfest, Fedaykin en nog wat van die enge tuinfeest meneren. Erg kort enzo, maar toch Dat was toen jullie jullie groupiediensten aan Philip van Bitter Haervest gingen aanbieden. Ik was een van den twee dudes die over de shirts van Taste en Audentis hadden (ja, dat is het enige waar ik over kan opscheppen)... Hey gaaf, een foto waar ik op sta! Hehe, ik sta wel met de rug naar de camera, de dude met het true satanic black simmerstyle shirt. Trouwens wel koel hoe Maarten (lange vent rechts) zo van afstand te diep in het glaasje kan kijken. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 31-05-2003 14:24] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
leuke foto's maar waarom kan ik me er nix meer van herinneren?? ik ben dus die geile gozer met dat true-e witte shirt aan |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |