|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
lijstje: Humanator Ryn Morke Claw Fire [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 27-05-2003 12:31] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
lijstje: Humanator Ryn Morke Claw Fire Fedaykin Vlkodlak Fedaykin: je vergeet je pappie Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ah ja, dacht misschien dat ie dat zelf wilde doen Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Pappa heeft het toch veel te druk voor dat soort dingen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Precies sinds jullie pappa een dik betaalde manager is heeft hij natuurlijk geen tijd meer om thuis dat hele circus nog te regelen, wees maar blij dat pappa op woensdag het bier komt opdrinken *steekt sigaar op en zet andere mensen voor hem aan het werk * |
|
quote: eej je begint op dwaallicht te lijken Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Pappa zal het nooit meer doen ok gave signature trouwens |
|
quote: ben misschien een zeikerd maar de championsleague finale is ook die avond |
|
ja, ik denk dat ik er ook wel ben ja |
|
quote: kun je kijken op dat lullige tveetje achter in rocks! hoor je gelijk de fijne riedelen van controlhuman delete the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
ik ga cker wel vragen of de tv aanmag k vind het wel wat asocial tijdens een concert maar ja; voetbal is OOK belangrijk |
|
ik vind het ook wat asociaal om te gaan optreden tijdens een voetbal wedstrijd! maarja control human delete is ook belangrijk the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote:Genoeg gezegt.. zuipen jij! [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 27-05-2003 23:54] |
|
quote: crish kijkt ook vast en zeker wel mee! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
En dan zeuren dat de muziek zachter moet en TV harder |
|
quote: Ja, ja, natuurlijk! Gewoon tijdens het spelen een beetje naar die tv koekeloeren. |
|
heersch, nog luttele uren alvorens aanvang! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Humanator Ryn Morke Claw Fire Fedaykin Vlkodlak djkrizz ZelThoR woei! bier! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
gaat laat beginnen denk ik, 1 bandlid kan reeds om 9 uur daar aanwezig zijn en hij heeft ook alle apparatuur bij zich... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:Dus van 22.30 tot 02.00 |
|
quote:ja, aangezien de officiele aanvangstijd voor ons 7 uur is... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
mooi; kan ik iig de eerste helft kijken |
|
quote:woei! zo is iedereen weer blij! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |