![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
het wordt een topavond; je mag er zelfs nog bij roken ook ![]() ![]() |
|
quote: Ja dat is stampvol ja ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
zal idd wel stampvol zijn; ach... ![]() ![]() |
|
Straks komen er weer agentjes aan die ons 'vriendelijk' gaan verzoeken het bier binnen op te drinken ![]() ![]() |
|
sinds wanneer lust jij bier? ![]() ![]() Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Niet zulke moeilijke vragen stellen ![]() ![]() |
|
quote:[offtopik] fire, heb jij zicht op hoellang de recensie nog op zich laat wachten? ik weet datdat tot 3 weken kan oplopen maar is hij al bij een recensist bv? oja, komt er nog een concertverslag ofzo?[/offtopik] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Humantor: hij is al gearrivieerd bij de recensist en dan moet ie in principe binnen 3 weken online staan. Ik zal ff opzoeken welk redactielid em doet en hem "voorzichtig aansporen tot een sneller verloop van zaken". ![]() |
|
![]() Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Mocht je ooit nog wat na te vragen etc hebben aan de hoofdredactie (Helmet , Paul en ik) gewoon ff mailen naar hoofdredactie@zwaremetalen.com ![]() |
|
*knuffel* ontopik: Extreem Eczeem heerst ook hard! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Idd dat zal de headliner wel wezen ![]() ![]() ![]() |
|
ook zacht? ![]() |
|
Jenje je was er niet ![]() En CHD en EE waren beide vet. En het was gezellig natuurlijk met veel TuinfeesTers en Mörke en Fire en Ryn! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
oh en humanator natuurlijk ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja het was echt cool enzo ![]() Nee lekkere muziek en pit bij EE en lekkere muziek en mooie demo bij CHD ![]() Alleen jammer dat ik de afterparty moest missen ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 29-05-2003 2:46] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) ![]() |
|
Fedaykin, ik hou van je! ![]() ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Claw, ik hou van je! ![]() ![]() Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) ![]() |
|
Laten we samen bier drinken ende headbangen op Bitter Haervest! ![]() ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hehe ja, morgen om 16.45 ![]() ![]() Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) ![]() |
|
quote:Het is maar wat je gelukkig noemt ![]() CHD niet veel van gezien ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ik ben al snel gelukkig ![]() en volgens mij heb ik jou ook wel rond zien lopen ![]() Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) ![]() |
|
dude Fedaykin: dat was de gast met het lelijke nieuwe ZM shirt ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ja i know, ik heb hem zelfs volgens mij wel eerder in de rocks gezien. Maar het staat ook zo stom om te zeggen: heeeeeeeeeeeeeey ik ken jou van een forum op interslet Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |