|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
het wordt een topavond; je mag er zelfs nog bij roken ook |
|
quote: Ja dat is stampvol ja Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
zal idd wel stampvol zijn; ach... |
|
Straks komen er weer agentjes aan die ons 'vriendelijk' gaan verzoeken het bier binnen op te drinken |
|
sinds wanneer lust jij bier? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:Niet zulke moeilijke vragen stellen |
|
quote:[offtopik] fire, heb jij zicht op hoellang de recensie nog op zich laat wachten? ik weet datdat tot 3 weken kan oplopen maar is hij al bij een recensist bv? oja, komt er nog een concertverslag ofzo?[/offtopik] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Humantor: hij is al gearrivieerd bij de recensist en dan moet ie in principe binnen 3 weken online staan. Ik zal ff opzoeken welk redactielid em doet en hem "voorzichtig aansporen tot een sneller verloop van zaken". |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Mocht je ooit nog wat na te vragen etc hebben aan de hoofdredactie (Helmet , Paul en ik) gewoon ff mailen naar hoofdredactie@zwaremetalen.com |
|
*knuffel* ontopik: Extreem Eczeem heerst ook hard! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Idd dat zal de headliner wel wezen |
|
ook zacht? |
|
Jenje je was er niet En CHD en EE waren beide vet. En het was gezellig natuurlijk met veel TuinfeesTers en Mörke en Fire en Ryn! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
oh en humanator natuurlijk Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ja het was echt cool enzo Nee lekkere muziek en pit bij EE en lekkere muziek en mooie demo bij CHD Alleen jammer dat ik de afterparty moest missen maar gelukkig heb ik ryn, humanotor en Mörke gezien!!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 29-05-2003 2:46] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Fedaykin, ik hou van je! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Claw, ik hou van je! Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Laten we samen bier drinken ende headbangen op Bitter Haervest! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hehe ja, morgen om 16.45 Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote:Het is maar wat je gelukkig noemt CHD niet veel van gezien Maar EE heerschte zoals we gewend zijn |
|
ik ben al snel gelukkig en volgens mij heb ik jou ook wel rond zien lopen Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
dude Fedaykin: dat was de gast met het lelijke nieuwe ZM shirt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ja i know, ik heb hem zelfs volgens mij wel eerder in de rocks gezien. Maar het staat ook zo stom om te zeggen: heeeeeeeeeeeeeey ik ken jou van een forum op interslet Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |