|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ben benieuwd! No meat is sweater |
|
heej, cool Aerodis!! ben benieuwd! |
|
Omschrijf de muziek eens ! |
|
Ik ben ook wel benieuwd! Heeft Enfeeble inmiddels misschien ook een site ofzo? 11.45: restate my assumptions |
|
Ok nu de zanger aan het woord. Op deze trieste dag heb ik goed nieuws voor jullie... kijk nu op www.enfeeble.tk en luister naar een stuk van Ultimatum Holocaust Wij horen graag julllie reacties en over twee weken is de demo te koop. Stay Metal EnfeeblE Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: Klinkt goed |
|
Ik vind de intro overbodig. Zeker wanneer het een groot gedeelte van de "sample" MP3 in beslag neemt. De laatste paar seconden (wanneer het langzamer wordt) klinkt het best goed. Nogmaals: maak die sample 1 complete track desnoods met lagere bitrate (waardoor een slecht geluid nog slechter gaat klinken) |
|
klinkt wel goed Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Klinkt goed, inderdaad zeker dat laatste stukje, beetje Zweeds. Intro had niet gehoeven denk ik |
|
klopt die intro is niet egt boeiend misschien laat ik wel het complete nummer horen of ik neem een ander nummer dit is allemaal tijdelijk... aerodis vond ook als enige dat we deze moesten nemen, we hebben betere nummers (meer hakken). ik laat nog wel wat horen stay metal, Enfeeble Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Nooit doen wat Aerodis zegt .... |
|
meer hakken is niet altijd beter kijk maar naar marduk "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Downloaden wil niet ... |
|
ok nu op www.enfeeble.tk : de complete versie van ultimatum holocaust. ik was net aan het werk maar nu moet het downloaden weer werken. dus... stay metal, enfeeble!! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: dat weet ik arrebar, maar jij hebt ons live gezien en weet vast wel dat we geen marduk herrie produceren!! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
bedrankt voor de positieve reacties! |
|
Ineens een logo ook?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
dat 'logo' hebben we al een tijdje, maar we zijn er (absoluut) niet tevreden over |
|
Klinkt wel geinig dat nummer .. |
|
jenje, zoals gewoonlijk vol lof bedankt kerel |
|
quote: Opnamekwaliteit is tamelijk bagger, dus ik wacht met mijn definiteve oordeel tot ik het op betere kwaliteit hoor |
|
Overigens is het voor een eerste demo best wel KANKERVET! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
argh, nevermind [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 20-03-2003 22:43] |
|
we zitten erover na te denken om "Abtei im Eichwald" van Caspar Friedrich als cover van het album te gebruiken. zie hier een afbeelding: |
|
Zeer goed nummer! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |