|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Enfeeble nieuwsbrief?, Man denk jij nou echt dat wij ook maar iets van jou rukband willen horen? Laat staan het nieuws. |
|
Is aerodis er mee gekapt of? |
|
Ja, dat bleek ineens. Geen idee nog verder. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Succes dan maar. Er zijn gelukkig heel veel gitaristen. |
|
Dank je, ik had liever aerodis terug maarja, daar valt waarschijnlijk weinig aan te veranderen. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 30 juli 2003 12:52 schreef Ik het volgende: Ok, zoals sommigen al weten is Aerodis helaas uit Enfeeble gestapt. Enfeeble zoekt dus bij deze een gitarist en met betrekkelijke spoed. luisteren naar ons demo-materiaal kan op http://www.enfeeble.tk . Daar staat het nummer Ultimatum Holokaust. Een demo is ook verkrijgbaar. Ons repetoire bestaat nu uit 7 nummers. De stijl? Tja, zoals wij het zelf graag stellen: apocalyptic metal. De band bestaat nu uit: een drummer, vocalist / 2e gitaar, en een bassist. We zoeken dus een gitarist die zin heeft om in onze stijl met de huidige nummers en reputatie in Den Haag verder te gaan. Reacties graag onder: enfeeble@hotmail.com. -------------------------------------------------------------------------------- Nu heeft Enfeeble besloten de zanger te promoveren tot gitarist en zoeken we bij deze dus een vocalist, reacties graag onder het bovenstaande email-adres... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: Vinnik op zich nogal een sneue bezigheid, maar ik denk dat de betrokkenen wel belang hebben bij die informatie. Dus kun je er bij vermelden wie dat zijn? Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Paul, kunnen jullie niet een uurtje eerder beginnen met oefenen op vrijdag? (kijken of ik iemand heel blij kan maken) |
|
quote: Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Waar is Enfeeble gevestigd? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 12-11-2003 14:31] |
|
Gevestigd? Den Haag, Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
jammer |
|
Ja dat is het voor veel mensen, en daardoor zijn we ook al zo'n tijd bezig met zoeken... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
veel succes ermee elfenlul |
|
|
|
elf is nieuwe zanger? |
|
Is Enfeeble een Nightwish kloon dan? Bazzio Attacks!!! |
|
quote:HEhehehehe |
|
tja, dat was eigenlijk ook de reden dat ik eruit ben gegaan ik ben erg benieuwd naar toekomstig werk, iig. |
|
Ik zou ook uit een band stappen als Elfensteen zanger zou zijn. Good move Aerodis |
|
|
|
Hmm maar Elfje is toch zo;n heavy metal figuur? Ik dacht dat Enfeeble death metal maakte? |
|
both right |
|
Hahaha, Gruntelf Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |