|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Goedzo knul |
|
quote: Viva Magazine |
|
Danke, Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Ik, Wil Schuurman |
|
can't blame paul |
|
Nou Aerodis vandaag gaan we hakken!!!!!!!!!! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
het was leuk |
|
hmm hmm Kankerlul |
|
er is een video opname gemaakt, ik zal kijken of ik die online kan gooien, for your pleasure |
|
IK HAAT NIEUWSBRIEVEN!!! Tenminste in mijn mailbox. ;-) Deze mag wel blijven hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 12-04-2003 17:47] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: nou, gelukkig maar! |
|
quote: Wees maar blij dat je mijn toestemming hebt anders had ik het allang gesloten. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
nou, ik ben nu heel erg blij hoor Mcdoom |
|
Waarom scheldt iedereen mij uit voor McDoom? On topic! [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 12-04-2003 18:09] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Hail, Hier Devastator (zanger Damnable). Ik ben benieuwd naar jullie live prestaties. Tot 30 mei. Devastator Petomanen zijn ook normale mensen |
|
he aerodinamica, gaan enfeeble en intestterror nog een keer ergens spelen? is er bij jou in de buurt een leuk zaaltje ofzo? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: de baroeg Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Zat leuke zaaltjes hier Ik denk dat de Bazart het meeste in aanmerking komt daarvoor. Of de baroeg goed idee, natuurlijk Enfeeble + Intestterror |
|
Is de demo al uit? Ik heb geld over Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Zeg jongens, hebben jullie al een platendeal eigenlijk?? Anders heb ik nog wel een aanbieding. Op zoek naar een goeie platendeal? Kijk dan in mijn profiel. |
|
whahahaha Outside-lie No meat is sweater |
|
quote: Hey jongens, ik heb jullie concurrenten al gecontracteerd. Op zoek naar een goeie platendeal? Kijk dan in mijn profiel. |
|
goeie band is dat, alleen wij zijn beter. No meat is sweater |
|
quote: Bruter en beter dan outtestterror?? Pfah, maar jullie hebben geen deal. En ik moet geen band met sterallures. "wij zijn beter" [Dit bericht is gewijzigd door Outside-lie op 25-05-2003 20:33] Op zoek naar een goeie platendeal? Kijk dan in mijn profiel. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |