![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Goedzo knul ![]() |
|
quote: Viva Magazine ![]() |
|
Danke, ![]() Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl ![]() |
|
Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
can't blame paul ![]() ![]() |
|
Nou Aerodis vandaag gaan we hakken!!!!!!!!!! ![]() Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl ![]() |
|
het was leuk ![]() |
|
hmm hmm ![]() Kankerlul ![]() |
|
er is een video opname gemaakt, ik zal kijken of ik die online kan gooien, for your pleasure ![]() ![]() |
|
IK HAAT NIEUWSBRIEVEN!!! Tenminste in mijn mailbox. ;-) Deze mag wel blijven hoor. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 12-04-2003 17:47] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: nou, gelukkig maar! ![]() |
|
quote: Wees maar blij dat je mijn toestemming hebt anders had ik het allang gesloten. ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
nou, ik ben nu heel erg blij hoor Mcdoom ![]() ![]() |
|
Waarom scheldt iedereen mij uit voor McDoom? ![]() On topic! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 12-04-2003 18:09] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Hail, Hier Devastator (zanger Damnable). Ik ben benieuwd naar jullie live prestaties. Tot 30 mei. ![]() ![]() Petomanen zijn ook normale mensen ![]() |
|
he aerodinamica, gaan enfeeble en intestterror nog een keer ergens spelen? is er bij jou in de buurt een leuk zaaltje ofzo? ![]() 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
quote: de baroeg ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Zat leuke zaaltjes hier ![]() Ik denk dat de Bazart het meeste in aanmerking komt daarvoor. Of de baroeg ![]() goed idee, natuurlijk Enfeeble + Intestterror ![]() ![]() |
|
Is de demo al uit? Ik heb geld over ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Zeg jongens, hebben jullie al een platendeal eigenlijk?? Anders heb ik nog wel een aanbieding. ![]() Op zoek naar een goeie platendeal? Kijk dan in mijn profiel. ![]() |
|
whahahaha Outside-lie ![]() No meat is sweater ![]() |
|
quote: Hey jongens, ik heb jullie concurrenten al gecontracteerd. ![]() Op zoek naar een goeie platendeal? Kijk dan in mijn profiel. ![]() |
|
goeie band is dat, alleen wij zijn beter. No meat is sweater ![]() |
|
quote: Bruter en beter dan outtestterror?? Pfah, maar jullie hebben geen deal. En ik moet geen band met sterallures. "wij zijn beter" ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Outside-lie op 25-05-2003 20:33] Op zoek naar een goeie platendeal? Kijk dan in mijn profiel. ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |