|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm.. we zijn iig op zoek naar een afbeelding die een desolate sfeer uitstraalt. De wereld na een 3e wereldoorlog (ultimatum holokaust). Weinig kleur etc. suggesties zijn meer dan welkom! |
|
quote: Zoiets? (link vangemaakt, net te groot) http://bac.d.free.fr/guerre_14_18/ruines%20-%20cne%20de%20Maurepas.JPG |
|
quote: ja bijvoorbeeld, ik zal het voorleggen aan aerodis en de rest van de band. heeftt er iemand een idee voor de titel? of nog een mooie cover? (we hebben wat hulp nodig) stay metal, enfeeble! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Tijdje geleden opgetreden in een tent in Den Haag [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 21-03-2003 18:56] |
|
quote: Doet wel een beetje Type O negative "After Dark" af..... |
|
quote: dat weet ik, daarom kan ik niet wachten tot mijn band weer actief is en grand prestige samen met enfeeble konten gaan schoppen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
lol, heeft die zanger last van z'n rug ofzo dat hij zo voorover gebogen staat |
|
ik heb geen flauw idee wat hij aan het doen is daar iig bier pakken? hmm... |
|
Geef mij ook maar een demo zodra 'ie uit is Ik, Wil Schuurman |
|
ah rukker [Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 23-03-2003 0:27] changed to 'ouwe' |
|
Quote van het jaar: "VUILE RUUKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER" Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ja aerodis... het was waarschijnlijk een combinatie van het bier pakken en mijn teksten proberen te lezen wat na al dat bier ook niet echt meer wilde lukken uiteraard... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
En? wat vinden jullie van deze titel en deze cover? stay Metal.... http:/home.wanadoo.nl/fga.scheffers/enfeeblecover.bmp [Dit bericht is gewijzigd door einsatzcommando op 24-03-2003 21:04] Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Zit er geinig uit Lekker simpel het tekst gedeelte, alhoewel alles wel een beetje nietszeggend is, maar dat is niet per definitie iets slechts. |
|
Ja daar dachten we ook al aan.... anders word het misschien een beetje te mooi voor ons demo-tje, dit leek ons wel bij de band passen. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Goeie redenatie Het is in ieder geval wel een hoes die je herkent en onthoud. |
|
Goh jullie blijven positief, GAAF! dit is hem nog niet maar dit was een schetsje van aerodis dus.. als nu die gozer maar opschiet die het voor me op cd zet.... dan komt de demo snel uit. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
die akoustische stukjes moet je eruitlaten... voor de rest is het wel leuk, alleen is het geluid nogal kut... No meat is sweater |
|
lekkere gitaarrifs, doet me vaag een beetje denken aan de hele ouwe rotting christ. die akoustische stukjes vind ik ook niet zo, doet me enorm aan "house of the rising sun" van the animals denken. Oud Vuil. |
|
quote: |
|
Ok, hier weer het laatste nieuws van enfeeble. Morgen, vrijdag 11 april speelt enfeeble op de Dalton in Den Haag. Komt allen! Entree is 3 euro en we spelen om 22:30. Het adres:aronskelkweg 1. Te bereiken met tram 3. De demo is ook uit en zal hier te koop zijn. Stay Enfeeble Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Stuur er ook 1 naar ZM! |
|
En een naar VM Ik, Wil Schuurman |
|
ja, uiteraard gaat er een demo naar ZM! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |