|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
kunnen we niet eens een promootje opsturen dan? No meat is sweater |
|
No meat is sweater |
|
quote:Zooo... nu al?! Da heb je snel gedaan voor Junior Member FREEZE |
|
Je moeder. |
|
allemaal zeer leuk en aardig, maar ik weet nog steeds niet waar en hoe en wat ik een demo van enfeeble kan bestellen... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Maar jongen, Jij weet wel meer niet, dat hoeven we je toch ook niet allemaal uit te leggen? Dit slaat nergens op. |
|
quote: Bij zerk-records natuurlijk. Zo gauw de jongens van enfeeble hun handtekening gezet hebben natuurlijk. Op zoek naar een goeie platendeal? Kijk dan in mijn profiel. |
|
quote: Amen to that! Dit slaat nergens op. |
|
aerodis, mail me eens over dat eventuele optreden? en outside lie: heb je nog interessante trades op CD-R? van die "zeer zeldzame" KVLT CD's zeg maar? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Cult?? Sorry, de cult afdeling komt alleen gelimiteerd op tape. Op zoek naar een goeie platendeal? Kijk dan in mijn profiel. |
|
halo hier de basist van enfeeble als je in de mailinglist van enfeeble wil dan moet je een mailtje ture naar enfeeble@hotmail.com |
|
Ik wil de demo verdomme! Guide me! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ok, dit is weer wat nieuws van enfeeble... demo's zijn idd verkrijgbaar. het enigste wat je hoeft te doen is even een mailtje sturen naar enfeeble@hotmail.com dan spreken we de koop af. maar nu ander nieuws... de gitarist heeft om persoonlijke redenen besloten de band te verlaten. uiteraard gaat enfeeble door. Dus kent iemand een gitarist uit de omgeving van Den Haag of een gehucht in de buurt, die zin heeft om enfeeble verder te helpen, laat diegene dan met ons zo snel mogelijk contact opnemen. alvast bedankt. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: Mmm, sucky...en jullie hadden maar 1 gitarist? (sorry te lui om te gaan kijken op jullie webstek). Zet een advert in het blad met de A en zie daar, de gitaristjes stromen binnen (vermeld wel dat je al een demo etc. uithebt, dan val je zeker op). Het probleem is het kaf van het koren te scheiden. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: En waarom is het een probleem om maar éen gitarist te hebben? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: ALs die opstapt heb je geeen gitarist meer. Ik vroeg me af of jullie 2 of 1 gitarist hadden, want er gaat er iig 1 weg, en als de bezetting 2 gitaristen is, blijft er altijd 1 over, is het 1, dan moeten jullie een nieuwe zoeken. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
En waarom neem jij aan dat als een band twee gitaristen heeft en éen daarvan weggaat, die band niet opzoek gaat naar een andere tweede gitarist? 11.45: restate my assumptions |
|
Het advies om in de Aarschok te adverteren vind ik enigszins curieus. De lokale metalbar, e-zines werkt mijns inziens toch stukken beter. |
|
quote: Aardschok wordt door iedereen gelezen. In de lokale metalbar staan meer metalheads dan muzikanten. Bij de e-zines word de rubriek "muzikanten gezocht" doorgaans volgespekt met beginnende koRnkloonbandjes en verder genegeerd. In de Aardschok lees je het tenminste nog, als je het blad bijna uithebt. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Hmm ... Ik denk dat Enfeeble prima weet wat ze zoeken dus als ze een aantal aanmeldingen krijgen via e-zines etc etc dan hebben ze al een nieuwe gitarist voordat de Aardschok de advertentie plaatst. Dat duurt ook nog eens keilang. |
|
quote: Dat het lang duurt, dat klopt...maar volgens mij heeft enfeeble de komende tijd toch niet echt bijster veel optredens, dus kan dat maandje wachten er ook nog wel bij. Maar ze moeten zelf zien hoe ze aan een gitarist willen komen, ik gaf alleen een tip. Oh het "geen beginners" helpt niet om te plaatsen, doorgaans hebben veel muzikanten bij het lezen van die zin al zowiezo geen zin meer om te komen, vooral als het om een no-name bandje gaat, stond een tijdje terug ook zo'n advertentie op marktplaats van een of ander blekciebandje die een drummer zocht.Kansloos.... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ja, dat klopt Jenje, jij begrijpt ons. Heb je toevallig ook een aantal tips qua E-zines? Dan plaatsen we wat advertenties en onze vrienden zijn ook op zoek, dus moet niet zo lang duren (hopen we) . Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Gewoon de fora afgaan. Bij de meeste e-zines plaatsen ze geen advertenties voor muzikanten (anders staat de frontpage constant vol met dat soort advertenties). En in je woonplaats je contacten met de lokale scene goed gebruiken. |
|
quote: Die lokale contacten staan al op scherp, dus nu even wat fora af en dan afwachten... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |