|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Dude, ze durven Nederland toch niet aan te vallen omdat er hier te veel van hun soortgenoten rondlopen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
dit is geen grap: tot twee weken geleden had ik een (boven)buurman die luisterde naar de naam S. Hussein. hij is dus (met al zun vrouwen) twee weken geleden vertrokken!waarheen? ik heb de beste man overigens nooit mogen ontmoeten (alleen zun vrouwen), maar op het naamplaatje stond dus s. Hussein. the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ja dus.. wordt daar rekening mee gehouden dan als het om legeruitgaven gaat? Nee dus. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat ze het geld echt wel kan schelen... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: idd, het was laatst nog in het nieuws dat de VS iets van 360 miljard dollar per jaar in defensie pompen, misschien dat ze zo af en toe ook een oorlog nodig hebben om tegenstanders te overtuigen dat er echt zo veel geld in gepompt moet worden. En zo hebben de hoge heertjes weer mooi nieuw speelgoed [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 20-03-2003 11:41] |
|
quote: Ja en voor die drugssmokkelaars heb je ook echt duizenden slimme bommen nodig he? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ik blijf erbij dat dat wel meevalt. Heb je Bush of Powell of één van die andere honden ooit over geld horen zeuren? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: geld interesseert hem echt geen kloot. Anders had ie Irak lekker gelaten voor wat het is en al dat geld in de economie of in sociale voorzieningen gepompt. In Amerika is nog erg veel te verbeteren en dat maakt hem duidelijk geen hol uit. Door steeds met de vinger naar buiten te wijzen weet hij heel mooi te maskeren dat het in de VS een zooitje is. En het erge is dat een groot genoeg deel van de burgers erin trapt. |
|
Allach akbar. |
|
En maar zeuren dat ze Irak aanvallen vanwege de Olie. Maar ondertussen zeggen dat geld geen kloot uitmaakt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Bah....de eerste gewonden / doden zijn gevallen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Like they care... Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Snap dat dan.... geld is natuurlijk belangrijk voor de VS. Maar om geld uit te geven aan oorlog vinden ze blijkbaar niet erg. Zoals ze geld uitgeven aan sociale voorzieningen wel erg vinden. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
@Kramy Denk je dat engeland ver genoeg van je huis is? Dus als terroristen daar een vliegtuig op een kerncentrale neer laten storten heb jij daar geen last van? Tjonge jonge wat een enorme kneus ben je toch. Misschien moet je iets langer tv kijken, na sesamstraat komt het jeugdjournaal. [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 20-03-2003 11:51] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Tuurlijk niet.. God beschermt hem toch, als goede gelovige? Of was 't nou goedgelovige? quote:Kramy kijkt alleen EO programma's... jeugdjournaal is blasfemisch (stel je voor dat de jeugd te veel waarheid voorgeschoteld krijgt). I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: euh bij mijn weten is het bereik van een mortier niet zo ver, bron ? , ik weet wel dat er 2 raketten door Irak op Koeweit afgevuurd zijn Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Dat zeiik dus...misschien is hij nog niet zo ver op school met topografie Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: ja zeer zinnige bijdrage het is geloof ik meer een stamp elkaar de grond in topic aan het worden... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Volgens mij reikt zn kennis niet verder dan zn inteelt-gemeente I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik denk dat als je onzinnig post je onzinnige antwoorden terug krijgt. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Bommen komen vaak genoeg 200 km op de verkeerde plek terecht. Even over nederland en politieke steun, dankzij het protest van het volk geven we (als nederland) geen militaire steun, want Balkenbrei zou dat anders graag hebben doorgezet. Toch fijn dat er enigzins naar alle protesten geluisterd wordt |
|
quote: ja ik had het inderdaad een beetje fout gehoord. ze kwamen dus idd van irak af. Ik geef de schuld aan mijn onwakkere hoofd en de griep! en aan Bush natuurlijk. |
|
Laten we on-topic blijven |
|
quote: ach wat een stelletje lamlullen daar: formatie ligt stil omdat we in een keer met de kwestie irak liggen te ouwehoeren, als of dit er niet aan zat te komen en van die lulpraat van balkenende wordt ik onder tussen ook vrij gaar the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |