|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: politieke onschendbaarheid!!!! (zie ook vorige post!!!) |
|
Dadelik wat borrelnootjes pakken en fijn gaan tv gaan kijken. |
|
quote: leuke user icon "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Bush is ook maar een stroman. De werkelijke macht ligt niet bij hem maar bij de vele adviseurs en het invloedrijke "geld" (multinationals etc) dat hen vertelt wat goed is voor Amerika. Bush geeft alleen formeel zijn goedkeuring (maar 't is wel een aap, ja). quote: Struik. "'t is struik wat ik gebruik!" Moest even aan die lullige reclamejingle denken. Touché, pussycat! |
|
quote: Het is anders wel vrij saai om te kijken naar een vent voor een blauw doek die zegt dat hij niks kan zeggen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
leuk weetje is dat de naam van mijn lievlingsband voorkomt in weapons of mass destruction "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
*tuurt naar avatar* Kreator? Bij de weg, het is "gepasseerd. Touché, pussycat! |
|
De oorlog is te walgelijk voor woorden... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Over een jaar is iedereen het weer vergeten. Alleen dan is er geen Saddam meer en zijn de olieprijzen wat lager. Dingen van de goeie kan bekijken, tis een gave Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
nou iedereen zou ik niet zeggen.... de irakees die door een slimme bom zijn been heeft verloren zal het volgend jaar nog wel weten... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Mensen vergeten het niet gauw als hun huis opgeblazen wordt met hun familie erin... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Moet voor die kut oorlog Deep Space Nine nou wijken? damn! "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: Ja, dat zal wel komen omdat hij bij een militair doel stond! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ik bekijk het liever op iets grotere schaal ... over 1000 jaar is iedereen het vergeten, dus wat maakt het uit! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: als je maar wil kan je altijd positief blijven kijken he Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Tjakka Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik ben tegen de oorlog vanwege één van de zuivere motieven erachter; de Joodse lobby in Amerika namelijk. Maarrrr, ik heb ook een argument vóór oorlog ... Nu moet het Irakeese volk door een, hopelijk, korte pijn óf ze staan voor de mogelijkheid nog járen geregeerd te worden door een dictator. Tja, je zou deze gelijkenis kunnen maken; bij de tandarts kun je kiezen voor een korte pijn door je zonder verdoving te laten behandelen of je loopt nog úren rond met een naar, verdoofd gevoel ... Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche |
|
hmmm.... hoe kort is de pijn als je familie/gezinlid verliest... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Jongens, het is helemaal geen oorlog, het is net weer zo een propagandastunt van sjors W bush. Net als de maanlandingen, die waren ook niet echt. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Whahaha. Dat zei George al tegen me ja. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Het 'doel' heiligt in dit geval de middelen. Inderdaad, nu lopen de Irakezen voor een korte duur risico op verwonding of erger. Dat is keuzemogelijkheid 1 .... de tweede is slachtoffer worden aan de willekeur van een dictator, die nog jaren aan de macht kan zijn ... en het zelfs door kan geven aan familie. Kortom, offers zullen gemaakt moeten worden, voor een 'hoger' doel; een parlementaire democratie in Irak. Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche |
|
quote: Het is inderdaad een lastige afweging of je hebt zoals je zegt slachtoffers door oorlog of door een dictator. Ik geloof alleen niet in die democratie die Amerika daar wil installeren. Die komt er toch niet, hoogstwaarschijnlijk wordt Irak een sattelietstaat en anders wordt het net zoals het in Afghanistan nu is... een puinhoop waar verschillende groeperingen de macht willen pakken. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ik bedoelde eigenlijk de tijdsduur ... niet de partij waar het volk slachtoffer van kan worden. Amerika = korte pijn, Saddam = onderdrukt, verdoofd leven. Eerlijk gezegd heeft Saddam toch wel een stabiliserend werking op al die verschillende groeperingen in het land ... Afghanistan is nog steeds een puinhoop en het zal in Irak ook een moeilijke kwestie worden om de olie ... uhm ik bedoel, vrede te waarborgen ... Hoe dan ook, de vredesduif is gestikt in de McMaretak ... we zullen langzaam allemaal slachtoffer worden van het Amerikaans emperialisme. Ik zou daar pas respect voor kunnen opbrengen als ze openlijk zo´n positie claimden. Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche |
|
quote:Ja, het eigenlijk gewoon een soort groot nieuwjaar |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |