|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:simpelweg omdat Japan niet iets heeft waar het zo snel mogelijk op af moet worden gerekend? Irak, terrorisme, makkelijke weg naar oorlog, toch? Het lijkt alsof Amerika eventuele grote mogendheden (die niet onvoorwaardelijk naar ze luisteren) wil uitroeien voordat ze een 'bedreiging' kunnen vormen. MuayThaigerrr!! |
|
quote: de Hellfire B52 en zijn ijzer voorraad B52 kan ook "Slimme Bommen Droppen" |
|
quote: Japan kan wel een eventuele dreiging vormen voor de hegemonale positie van Amerika. Maar ik denk dat wat Mislyd zei klopt, dat ze Japan's hulp nog nodig zullen hebben tegen N korea. Ze lagen zelfs al in de wateren van N-K. met oorlogschepen hoorde ik laatst. |
|
Enorme aantallen Irakeze soldaten geven zich over. Ook informatie over het Helicopter ongeluk waarbij Britse en Amerikaanse soldaten zijn omgekomen http://www3.niu.edu/newsplace/t-b52.jpg Zie link naar filmpje op de frontpage. Immortal Pride |
|
@Ghoullie Waar hoorde je dat dan? Door die oorlog in Irak hoor ik niks anders meer, erg vervelend. [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 21-03-2003 11:32] MuayThaigerrr!! |
|
quote: Volgens mij had ik dat toen gewoon op het NOS journaal gehoord. Maar daar hebben ze het nu inderdaad alleen nog maar over Irak. |
|
http://www.cnn.com/SPECIALS/2003/iraq/forces/weapons/3d.models/index.117.html 3D modellen van Amerikaanse vliegtuigen. I welcome you to a world pitch black |
|
Wat trouwens erg oké is dat ondanks ze in de common wealth zitten (de britse vorst is ook hun vorst) Canada nee heeft gezegd tegen de Britten en Amerikanen. En dit terwijl ze altijd Amerikaanse kont kussen. Australië is wel homeaux |
|
quote:Japan levert producten, en heeft geen oliereserves. Het ligt ook nog eens vlakbij de VS, dus ik weet niet of een groot deel van de VS heldhaftig een oorlog zou steunen als die met de buren gevoerd moet worden. Bovendien heeft Japan in het openbaar haar steun voor de VS uitgesproken inzake de aanval op Irak. Die twee zijn vriendjes. Touché, pussycat! |
|
quote: Klopt, die oorlogsschepen zijn daar al al een hele tijd. Vandaar de reactie van N-Korea dat dat er een nucleaire oorlog komt als de VS niet ophoepelt. Helaas hoor je nu geen ander nieuws meer. Het 'nieuws' wordt trouwens steeds slechter en slechter, ik weet niet waar naartoe voor degelijke info. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ja op dit soort momenten had ik best wel arabisch kunnen willen spreken, en verstaan. |
|
WASHINGTON - Bij de gevechten in Irak is een Amerikaanse marinier omgekomen. Dat heeft de Amerikaanse nieuwszender CNN vrijdag gemeld. Het gaat vermoedelijk om de eerste Amerikaan die bij gevechtshandelingen is gedood. |
|
quote: Er zijn al meer amerikanen verongelukt daar dan gesneuveld! |
|
quote: ja de prutsers |
|
Zo, de eerste Amerikaanse dode, nu zullen de thuisblijvers in Amerika nog harder gaan klagen en zeuren, ze hadden immers geen Amerikaanse doden verwacht (de sukkels). |
|
JA, de grootste vijand zijn ze zelf.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Im off ... C&C Generals spelen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik vind het ver genoeg ja. Als je zo zou moeten kijken zou je iedere moment van de dag moeten bibberen van de schrik. Een kerncentrale kan ook door andere dingen ontploffen, en er zijn altijd nog dingen die even gevaarlijk voor jou/mij/nederland zijn. Het gaat mij er alleen om dat je er niets aan kunt veranderen. Je kan wel blijven roepen en zeuren enz maar het veranderd toch niets. Ook dit hele gezoek naar redenen van Bush is grote onzin. De hoofdreden mag toch duidelijk zijn hoop ik. Namelijk het bevrijden en ontwapenen van Irak. Ik vind het trouwens erg amusant dat ik wordt aangevallen op mijn leeftijd en het feit dat ik bij de kerk ingeschreven sta. Bedankt daarvoor. Ik was al bijna bang aan het worden dat ik mijn mening over een deel van de forummers zou bij moeten schaven. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
De eerste geallieerde militairen zijn gevallen. Wederom een helicopter crash; was dat in Afghanistan niet ook al zo? Verdacht hoor ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ze mogen natuurlijk niet laten zien dat het prutsers zijn, dus de schone schijn ophouden |
|
Nu nog wat van die grote vliegtuigen zoals op dat plaatje van linknl uit de lucht! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: tja liever zo'n bom op mijn dak dan zo'n vliegtuig Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Jaja, het gaat allemaal niet zo vlot als in de film. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Maar dat wil organisator CNN ook helemaal niet. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |