|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ... Isreal had liever dat Irak er nooit was geweest ... Denk eens aan de Joodse lobby in Amerika! Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche |
|
(Niet offtopic, serieus) Iemand die aardige maan gezien gisteravond? Voorteken iemand? Hier eentje voor de kramy 's van deze wereld: "In Germany, they first came for the communists, and I didn't speak up because I wasn't a communist. Then they came for the Jews, and I didn't speak up because I wasn't a Jew. Then they came for the trade unionists, and I didn't speak up because I wasn't a trade unionist. Then they came for the Catholics and I didn't speak up because I wasn't a Catholic. Then they came for me -- and by that time there was nobody left to speak up." Martin Niemoller, 1945 "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: De oorlog on Irak kost 200 miljard dollar. De olie in de Iraakse bodem is meer dan 1200 miljard dollar waard. De Amerikaanse aanval op Saddam vannacht is mislukt: de precisiebommen zijn niet op Saddam gevallen. Laffe gristenhonden. Ik kreeg een spam vandaag om mee te discussiëren over de oorlog op volgend nieuw forum http://www.mediawar.info/forum/viewtopic.php?t=30&sid=024610189c9c591024132bca4c8ff467, en de dwaze reacties van die Amerikanen zijn echt om van de kotsen. Waarom krijg ik eigenlijk zo'n spam? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Alhoewel ik deze wel leuk vind What is the primary motive behind the war with Iraq? : quote: Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
oorlog waar? vallen de duitsers nederland weer binnen? *begint alvast te rennen* |
|
BAGDAD - De Amerikanen hebben met hun luchtaanvallen op Irak studio's van de televisie en radio geraakt. Dat heeft het Iraakse ministerie van Informatie gemeld. Bij de aanval op de staatstelevisie zijn meerdere burgers gewondgeraakt, aldus minister van Informatie Mohammed Sajjid el Sahhaf. Verder zouden de Amerikanen een douanekantoor en verschillende bedrijven hebben geraakt. bron:nu.nl Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
I know, ik heb ook een tv. |
|
Ik geloof niet dat er stond 'Voor Slechtheid' Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Op Golfoorlog 1 hebben ze winst gemaakt. |
|
quote: serieus !!!? dat had ik niet verwacht (misschien is dit voor velen oud nieuws, ik he er eerlijk gezegd nog nooit iets over opgezocht.. ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Geen enkele volle maan gaat ongemerkt voorbij... Overal zijn er serieuze tegenkantingen tegen Bush en zijn oorlog en terecht!! Mister oil wil de wereld regeren ten koste van wat dan ook --> Hitler II Iemand die echte intenties had om Saddam zijn gruwelpraktijken tegen te houden zou anders en directer gehandeld hebben op een wreedzame manier althans voor de onschuldige burgers die wederom slachtoffer worden door de hebzucht, de schuld van 1 dwaas. Wanneer zullen ze het leren? Het zal nog lang duren vrees ik. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Dacht je dat de Amerikanen ook maar iets doen zonder er winst bij te maken? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: daarom waren de amerikanen ook blij met de bewolking anders hadden ze nooit ongezien kunnen aanvallen. Militair gezien is een volle maan bij heldere hemel een ramp. |
|
Stelling: De zogezegde 'diplomatische' cowboyretoriek van de Amerikaanse regering van de afgelopen maanden, was er juist op gericht om aversie op te wekken bij de wereldbevolking. Het was een poging van de VS om te breken met internationale relaties, en dmv. hun militaire machtsmonopolie controle te krijgen over het Midden-Oosten/de moslimwereld/olie/en-of gewoon 'de wereld'. ? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Heb ik ook aan zitten denken .. time will tell .. |
|
ik heb na zitten denken over de tactiek die de vs kan volgen/ gevolgt heeft. zowiezo zouden ze de eerste dag geen grondtroepen inzetten, ze zouden de oorlog pas na 2 uur beginnen en toen werd het al ochtend in irak. en tactisch is het beste in het donker te rijden en zorgen dat je in de schemering de eerste vijandelijke legeronderdelen tegenkomt. maargoed ik vraag me af of amerika chemische wapens gaat gebruiken en dan zeggen dat ze van irak zijn. niemand die het doorheeft. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Volgens mij is iedereen hier tegen oorlog, ik snap het niet, wat is er nou mis aan als er een hele zooi moslims worden afgeslacht? Ik lig er geen nacht van wakker, misschien gaan de moslims dan eindelijk weg uit ons land om het ontvolkte Irak te gaan bevolken! I welcome you to a world pitch black |
|
hell yeah Trieste gast |
|
was het maar zo onlogisch... Je moeder. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat zou erg dom zijn, aangezien de geschiedenis leert dat je als machtigste land juist nederig moet zijn omdat er anders opstand komt en je laatste dagen geteld zijn. Ik denk dat de amerikaanse oorlog zijn klassiekers wel kent. |
|
bush wil de olie in irak. niets meer niets minder BLAAT |
|
quote: dude ga slapen Je moeder. |
|
of ga meneer struik mollen ... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |