|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Haarlem Patronaat: ach ja , maar alleen omdat het om de hoek is |
|
Klinkt verdomde duur. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
voor de rpis ga ik eens een mailtje sturen naar de Biebob, dan weet ik het meteen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ook saltatio mortis? Die wou ik al is zien . Dan kom ik ook wel langs. En markan kan ik gelijk cd van je kopen en jou geld geven. Dat werkt handiger |
|
Ik ga ook ik heb me kaart maar ik snap er weinig van...... op het kaartje staat: Trail of Tears, Sirenia, Mactatus, Battlelore + ? in de mindview staat: Trail of Tears, Sirenia, Battlelore, Edenbridge op de Sirenia site staat: SIRENIA TRAIL OF TEARS EDENBRIDGE BATTLELORE SALTATIO MORTIS maar goed, ik ga toch wel ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Maar ga je in Belgenland of Patronaat . Zal wel rustig zijn in de patronaat... of niet. |
|
Op de Trail of tears site staat toch echt The Magic of Angels festival tour 2003 Trail of Tears, Sirenia, Edenbridge, Lacrimas Profundere, Battlelore Lacrimas Profundere Ook staat er 24 may, t.b.a. hopelijk ergens in het zuiden des Neder-lands Wat voor muziek maakt SALTATIO MORTIS? [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 23-03-2003 0:07] |
|
er staan ergens een paar reviews van hun cd's. (op zm frontpage) Mods vissen maar! |
|
Ben erg benieuwd naar Sirenia.. Denk dat ik wel even in de Biebob ga kijken.. |
|
kzal erbij zijn in 't Patronaat (is dat dan al in De Fietznfabriek? =tijdelijk nieuwe locatie) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
In Patronaat ben ik dus aanwezig sorry ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Kijk hier eens : http://www.zwaremetalen.com/recensie/1037.html en http://www.zwaremetalen.com/recensie/555.html Ik heb ze 1x live gezien, erg leuk, supergezellig. Ze doen 2 soorten optredens naar ik weet, acoustische sets (authentieke middeleeuwse instrumenten) en sets met gitaren drums etc. het is iig erg middeleeuws geleest, de muziek |
|
quote:en enkele dagen erna deep purple, zal duur worden hé beli |
|
quote: zal goed worden ja Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wow sirenia ... vet |
|
heb mn kaart Bruce Banner |
|
heb een mailtje terug gekregen van Bob Schoenmakers, die van de Biebob, en het concert in de Biebob kost 17 euro, toch een niet zo gek dure bedoening dus Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Hoe zit dat nu: Komt Mactätus nu wel of niet? Ik ga in ieder geval wel kijken voor Trail of Tears. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: ik heb al verschillende namen gezien, maar Sirenia, Trail of Tears en Battrlelore komen overal voor, die zijn dus zeker, maar voor de andere namen heb ik al Mactätus, Saltatio Mortis en Lacrimas Profundere, ik hoop dat de namen op de Sirenia site kloppen want die wil ik allemaal (nog) eens zien, heb Trail of Tears nl. al gezien en ze waren vet Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dit las ik op de site van Edenbridge: "Edenbridge on triple-headliner European tour with Sirenia and Trail of Tears - see Dates" En België zit er ook tussen, ok....en net een advertentie in de Mindview gelezen, ook geen sprake van Mactätus, jammer. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 26-03-2003 18:56] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: mwoa, ik wil eerder Saltatio Mortis zien, die zijn zalig om te horen, heb trouwens gehoord van Count Usher dat hun laatste cd veel beter kan van Mactätus. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
edit: Nevermind... [Dit bericht is gewijzigd door Black Lily op 26-03-2003 22:10] "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
aanwezig in biebob |
|
hmmm shit de volgende dag ga ik op vakantie ... zal wel weer niet lukken |
|
damn, never mind.. data verkeerd om [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 26-03-2003 23:31] I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |