|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
25.05.03 BE-Vosselaar Biebob - Beli Mawr - Blind Guardian - Gunman - Midnight 23.05.03 NL-Haarlem Patronaat - Darkfang - Claw - Gangrad & Hagal - Sater - Undertaker (toch?) [edit]je moet wel de quote tags weghalen[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 19-05-2003 23:59] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Op 19 mei 2003 23:51 schreef Sater het volgende: 25.05.03 BE-Vosselaar Biebob - Beli Mawr - Blind Guardian - Gunman - Midnight 23.05.03 NL-Haarlem Patronaat - Darkfang - Claw - Gangrad & Hagal - Sater - Undertaker (toch?) - El Chulo Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
25.05.03 BE-Vosselaar Biebob - Beli Mawr - Blind Guardian - Gunman - Midnight 23.05.03 NL-Haarlem Patronaat - Darkfang - Claw - Gangrad & Hagal - Sater - Undertaker (toch?) - El Chulo - Y Draig Goch We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: sorry, ik had haast vanochtend one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Zucht.. ik wil ook echt een gave line up maarja is pas om 1:15 afgelopen en de dag erna examens. Heb het nog even bekeken en mischien als ik vervoer kan vinden ga ik wel op vrijdag naar haarlem. Is er iemand die iniedergeval op de terugreis richting breda gaat of me ergens in breda af kan droppen? [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 20-05-2003 19:53] |
|
Sorry mensen er ging even wat mis vandaar dubbelpost... Het kan ook als ik bij iemand kan blijven slapen. Ik heb nog eens gekeken en mischien ga ik wel zondag begint om half 7 dus zou best kunnen dat het redelijk optijd afgelopen is! [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 20-05-2003 20:00] |
|
Sorry een triple post maar edit werkt niet. Het kan ook dat ik zondag ga aangezien het volgengs de biebob site om half 7 begint. Weet iemand een richttijd hoelaat het afgelopen is? half 12? Ik zie allemaal dat het niet gaat lukken op de routeplanners de treinen op zondag vertrekken ook vanuit belgie niet laat genoeg. Dus nog een vraag is er vanuit zondag mischien vervoer richting breda? [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 20-05-2003 20:09] |
|
LET OP!!! Gewijzigde tijden! De line up ziet er nu als volgt uit: TIJDSCHEMA FESTIVAL: 21:00-21:30 Battlelore 21:40-22:10 Edenbridge 22:20-23:00 Sirenia 23:15-24:15 Trail of Tears 24:30-01:15 Saltatio Mortis Bron: http://www.patronaat.nl one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Die laatste wordt skippen... [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 21-05-2003 22:02] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:mjah wie zegt er dat in de Biebob het schema ook gewijzigd is? 25.05.03 BE-Vosselaar Biebob - Beli Mawr - Blind Guardian - Gunman - Midnight - Agony 23.05.03 NL-Haarlem Patronaat - Darkfang - Claw - Gangrad & Hagal - Sater - Undertaker (toch?) - El Chulo - Y Draig Goch |
|
quote: Als jij komt wil ik ook wel komen! |
|
25.05.03 BE-Vosselaar Biebob - Beli Mawr - Blind Guardian - Gunman - Midnight - Agony 23.05.03 NL-Haarlem Patronaat - Darkfang - Claw - Gangrad & Hagal - Sater - Undertaker (klopt ja) - El Chulo - Y Draig Goch sjo [Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 21-05-2003 22:56] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Heb je je mail al gelezen? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Helaas ken ik er zelf niet heen maar mijn EVIL broertje mvanderholst zal er wel aanwezig zijn om flink om zich heen te gaan rossen in de mosh pit!! I Find That I Am Not There... |
|
moshpits bij gothicmetal? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
25.05.03 BE-Vosselaar Biebob - Beli Mawr - Blind Guardian - Gunman - Midnight - Agony 23.05.03 NL-Haarlem Patronaat - Darkfang - Claw - Gangrad & Hagal - Sater - Undertaker (klopt ja) - El Chulo - Y Draig Goch - Markam & Koud (wat heb je aan Gangrad? ) |
|
nog een paar nachtjes slapen en het is zo ver , joepie WOW, ik zal op nog geen week tijd elf bands zien , fijn, heel fijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Mijn witte blouse, gewassen met Colorreus compact, limited 500 Serieus, ik heb geen idee. Als ik niet meer ga zweten, het Mutiialtion shirt wat ik nu aan heb. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
oeh geil! neem je die ulver tape ff mee! Bwhaahahaaaa we will be there around 20:30! |
|
overmorgen is het zo ver, joepie Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
voor mij nog een paar uur one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: weet ik, maar ik zal goed wakker en fris zijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Hehe, nog een half uurtje en dan spring ik maar eens op de fiets. Heerlijk om een zaaltje te hebben op fietsafstand, vooral als er ook nog een leuke muziek komt We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
damn wat een feest gisteren Voor diegenen die niet konden komen, hier een kort sfeerverslag van Uw eigen Bos-elf, Lain: Saltatio Mortis: Muziek wel ok, alleen jammer dat ze het publiek net meteen meekregen. rest v/d gig was een feest. (alleen die zanger: beetje gay ) Sirenia: vond ik echt super! (maar waar waren alle andere headbangers? vreemd dat ze zo binnen de band zitten te ouwehoeren (2 lui naar huis? I mean: what's that ) Edenbridge: cool, alleen jammer dat (volgens mij) niemand iets van ze kende... erg geinig bij het voorstellen van de band: "this is Sabine..... (crowd : *silence*)" Trail of Tears: ...ik had me nog zo voorgenomen om niet te headbangen tijdens hun show, om mn nek een beetje te sparen voor Battlelore (my heroes ), maar daar is weinig van terechtgekomen. Wat een beukende shit zeg . Wel een stel eikels in de pit , vooral op het moment dat ik tijdens headbangen een beuk tegen mn neus kreeg, en vervolgens een "onschuldig" meisje vol tegen dr kop aan beukte (double pain ) maar dat gaat wel weer over.... morgen...of in ieder geval voor volgend weekend . Battlelore!!! : one word: COOOOOOOOOOOOOOOL man , I just LOVE Lalaith ...heb nu last van mn nek, en ben lichtelijk gaar... Bruce Banner |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |