|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga het vanavond allemaal nog aanschouwen in de Biebob... ik ben benieuwd, heb er in ieder geval zin in! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
ik vonnet allemaal ruk |
|
quote: Hey leuk, ik zal er ook zijn.. Als ik de dubbeltjes van die Therionfoto's vind neem ik ze mee.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik vond ze eigenlijk allemaal wel goed, Battlelore wat minder, maar ja, na 4 bands moet je ook wel echt met wat goeds komen wil je nog verrassen. Ze hadden beter Saltatio Mortis als laatste kunnen houden imho. The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
die andere zanger, die bij Trail of Tears meezong...... das toch de zanger van Green Carnation ??? weet iemand dat??? maar goed de avond was heel gaaf Edenbridge was toch wel het tofst van de avond, dat klonk live echt enorrrm goed Saltatio Mortis was grappig, maar de zang beviel me niet Sirenia was echt heel tof, maar had er wat meer van verwacht.... zal wel komen doordat er 2 gasten weg waren (eigenlijk 1, want de drummer van ToT verving de drummer) Battlelore hek niet gezien... we moesten nog helemaal naar Apeldoorn We hadden Trail of Tears ook wel kunnen skippen, want ik vond het weinig hebben muziek was wel tof natuurlijk, alleen veeeeel te veel van het nieuwe album en ik vond het een beetje te hoog Dimmu Borgir imago.. *kijk ons evil zijn* das wel jammer toen ik ze in 2001 zag was het een stuk gaver al met al een leuke avond!! Edenbridge heerschte de avond dus ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Zie mijn profiel! Zoals afgesproken... Het was weer goed in Biebob! Eerste 2 bands was ik absoluut niet zo kapot van, Edenbrigde was erg leuk maar jammer dat de zang zo afzwakte naar het eind.. Sirenia moest dus voor een derde keer opnieuw beginnen voordat de track goed meeliep (erg genant voor die mannen) maar desondanks leuk om ze gezien te hebben.. Sprak naderhand nog met de donkerharige gitarist van Sirenia (moooooie jongen trouwens! ) en hij vertelde me dat hun eigen drummer en violist vanwege een zenuwinzinking ofzo (?) eerder naar huis waren gegaan.. Ze vertelden al op het podium dat hun drummer vervangen werd maar ik vroeg me af wie die tweede muzikant dan was.. Toetsenist? Basgitarist? Nee violist dus! Hij vertelde me wel dat Morten nog op zoek is naar een bassist en een keyboardspeler.. Goeie! Staat er tenminste een hele band op het podium! Eigenlijk is Sirenia ook maar een eenmansproject, alles draait om Morten, de rest is min of meer gastmuzikant (volgens dezelfde gitarist dus). Daarna nog Trail of Tears en die schopten dus echt kont! Ik heb het laatste en een-na laatste album van deze band + disclosure in red, dus ik heb kunnen genieten! Autch.. morgen weer nekpijn... En daarnaast nog wat andere ZM-ers tegengekomen! Gezellig! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Ik ben niet echt meer into de huidige Gothic Metal, maar van Trail of Tears vind ik toch echt wel de eerste cd verreweg het vetst. Ze speelden daarvan helaas maar 1 nummer, maar dat was wel het hoogtepunt van de show. (hoewel het live allemaal minder klonk dan op cd, maar ach, dat wordt ook gauw moeilijk met muziek die het toch ook van de productie moet hebben) EDIT: "Ik heb het laatste en een-na laatste album van deze band + disclosure in red, dus ik heb kunnen genieten! Autch.. morgen weer nekpijn..." Dat is wel een vreemde manier om te zeggen dat je al hun cd's hebt trouwens [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 26-05-2003 1:56] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: *grins* je hebt inderdaad gelijk, ik dacht dat er nog een cd tussen zat... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Het was genieten gisteren in de Biebob,...ok Edenbridge werd volgens mij geplaagd door een slechte klan (vooral de stem was vooraan moeilijk te horen). En euh, die Battlelore, ehm...comisch intermezzo?? Ondanks de hakkelende start, was Sirenia dik de moeite, het valt me nu echt op waartom Tristania nergens meer op slaat, zonder Morten zijn die dood (min één gitarist en zanger, woehoew)... Trail of tears was super strak, goed gebracht, perfecte sound (mag af toe wel eens) , die zangeres kan er wat van jongens, wat een keel Er zit toch nog kwaliteit in gothic-metal. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ken je Penumbra? http://penumbra.free.fr/ Franse gothic metal erg goed live |
|
ik had ze ook gezien in het patronaat, afgelopen vrijdag. de eerste band heb ik gemist. sirenia vond ik best goed, vooral omdat hun bassist en drummer twee dagen eerder uit de band waren gestapt. edenbridge was echte heavy metal maar dan met een zangeres, bepaald niet mijn smaak. trail of tears vond ik echt vet. eindelijk een band met zangeres die niet van die watjes muziek speelt maar gewoon harde metal. ik vond die kale zanger die meedeed op een paar nummers echt heel erg goed. bij die faith no more cover zong hij net zo als mike patton. die zangeres had wel een krachtige stem maar ze klonk een beetje als een tjirpende vogel. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ja die kale clean vocalist was zeker wel goed. De enigste muzikant die zijn ding net zo kon overbrengen als op cd imho. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
De eerste drie bands hadden voor mijn part thuis mogen blijven. Neanderthalers met bijlen, folkmetal en een hoop stemonvaste zangeressen.. Was iets teveel van 't slechte voor mij. Trail of Tears was subliem. Was alweer twee jaar geleden dat ik ze gezien had. When Silence Cries is zo'n wereldnummer. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Saltatio heeft toch een technisch erg goede zanger ,... |
|
Het deed mij veel te erg denken aan Corvus Cortax en daar heb ik vorig jaar op Eurorock een enorm trauma van opgelopen. Die wilden gewoon niet stoppen met hun hoempapa-muziek.. Echt niks voor mij. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Hmm .. jammer .. ik vind Saltatio MOrtis toch net effe wat anders (speelde ze ook de niet-metal nummers, met alleen de authentieke insturumenten?) |
|
Voor hoempapa en folkmetal had je zaterdag naar Nijmegen moeten gaan! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Yeps, ik had op een Franse sampler al een nummer , zowat een jaar voordat "the last bewitchment" (of zoiets) uitkwam, klinkt echt goed, maar ik heb m nog steeds niet I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik heb het overleefd... Saltatio Mortis: G-E-W-E-L-D-I-G, heb ik heel veel van genoten; zat vaak rond te huppelen op hun muziek Battlelore: echt zo'n groepje van "I have a war-akse, I'm cool", vond ik niet veel aan, op het einde was er nog een strakke riff maar dan was het ook gedaan. Edenbridge: ook erg goed op geamuzeerd Sirenia: ondanks de twee valse starts in het begin toch een prima show , en wat een grote gast is dat zeg die Morten, je voelt je echt wel klein als je naast hem staat Trail of Tears swingde gewoonweg de pan uit op het eind nog wat met de bands, vooral Saltatio Mortis, zitten napraten, erg toffe mannen Het was een ruleavond. Ook wat ZM-ers tegen het lijf gelopen, was erg leuk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik heb de tweede cd van Penumbra in mijn collectie (the last bewitchment) en ik vind het echt een dijk van een cd... Dus ik blij toen ze in het voorprogramma van Autumn speelden in 013.. maar wat een teleurstelling... de zangeres die op de cd staat heeft de band verlaten en ze is vervangen door een zangeres die naar mijn idee toch echt minder is en al met al was het gewoon een klote-optreden... Naderhand nog een recensie gelezen over Penumbra in de Aardschok, die was ook echt niet aardig... Jammer jammer jammer dat zo'n band het op het podium toch niet waar kan maken dan... [Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 26-05-2003 19:08] Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: en vergeet niet te vertellen hoeveel dorst je wel niet had! Ik zag je bij de eerste band inderdaad nogal hyperactief worden.. grappig! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Ik had idd erg veel dorst, was ook normaal, tijdens Saltatio ben ik idd echt wel hyperactief geworden. Ik luister ook erg graag naar folk-muziek, en dans er ook heel erg graag op, het was echt heel erg leuk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Héhé, Beli goes berzerk Enne midnight, sorry, k was zondag niet zeker dat jij t was die na afloop tegen Sharteel stond te kletsen [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 26-05-2003 19:29] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Dat was ik inderdaad.. jij was die jongen die er even bij kwam staan met dat lange blonde haar??? Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |