|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ik word er boos van dat het zo ver weg is allemaal Kankerlul |
|
Haarlem is voor jou toch best wel te doen Jamie? |
|
quote: tja opzich wel maar ik zal dan bij iemand moetem crashen, heb t er al wel over gehad inmiddels met mensen die daar wonen dus maybe valt er wel wat te regelen Kankerlul |
|
wat een vieze bandjes |
|
quote: Misschien kunnen we dan bier slokken. v |
|
Volgens iemand op het trail of tears forum is lacrimas profundere gecanceled en komt in de plaats van hun Saltatio Mortis. Hmmz wel jammer vind ikzelf |
|
Ik geloof dat ik heb belooft met een vriend mee te gaan hierheen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
man! kan niet wachten tot het 23/05 is Bruce Banner |
|
nog een maandje en dan ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Als het goed is kom ik ook even kijken. Heb je toch je zin, Undertaker one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ow, das wel weer goed van je ga maar even een kaartje kopen ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Hey Undertaker, Ik moest jouw hebben. Zoek een band die lijkt op Judgement van Anathema. Ik kom niet verder dan Amorphis en MyDyingBride. En kan je van die laatste een heerlijk 'rustige'album noemen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
band die lijkt op judgement van anathema? denk dat alternative 4 van anathema er het dichst bij in de buurt komt, verder moet je het nieuwere werk van Katatonia eens uitchecken, en meebie de laatste Opeth. Marco: Ik heb mijn kaartje al thuis liggen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
nog 14 dagen Bruce Banner |
|
hm moet nog een kaartje kopen |
|
quote: ...zijn er nog kaarten dan? (heb al 1 sinds weet ik wanneer, maar vrienden van me willen ook graag heen) Bruce Banner |
|
Hmm ik zal ook eens checken of er al kaarten voor me zijn gekocht. Dat wijf van Battlelore wil ik wel eens irl zien Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ..Lalaith.... Bruce Banner |
|
Maken ze ook nog leuke muziek trouwens? Ken alleen Trail of Tears en Sirenia Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
muziek van de andere bands is best wel kut vind ik maja... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
heh, op de verjaardag van mijne mutter. |
|
quote: Euhm? Pak dan Radiohead of Muse ofzo hé Maar in feite is er niks dat op Judgement lijkt, of eraan kan tippen... behalve de andere Anathema CD's idd. |
|
Katatonia overheerscht! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Mortiis is opzich wel bruut..alleen geen tijd om er heen te gaan Take Me Out Of This Black Hell |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |