IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Sirenia, Trail of Tears, Edenbridge, Battlelore en Saltatio Mortis tour Vorige pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 26-05-2003 19:50 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 19:35 schreef Midnight het volgende:
Dat was ik inderdaad.. jij was die jongen die er even bij kwam staan met dat lange blonde haar???

Yeps

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 26-05-2003 19:51]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 26-05-2003 20:16 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 19:50 schreef Gunman het volgende:
Yeps

aha! volgende keer ff gedag zeggen dan!

Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!

surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 27-05-2003 18:46 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

quote:
Op 25 mei 2003 23:05 schreef Undertaker het volgende:
die andere zanger, die bij Trail of Tears meezong......
das toch de zanger van Green Carnation ???

weet iemand dat???

yep.. dat was kjetil... een mega aardige vent trouwens... ik heb voor en na de show de meeste tijd met hem staan praten, terwijl het de bedoeling was eindelijk eens een beetje bij te praten met ToT... ;-P

i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 27-05-2003 19:09 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 19:07 schreef Midnight het volgende:
Ik heb de tweede cd van Penumbra in mijn collectie (the last bewitchment) en ik vind het echt een dijk van een cd... Dus ik blij toen ze in het voorprogramma van Autumn speelden in 013.. maar wat een teleurstelling... de zangeres die op de cd staat heeft de band verlaten en ze is vervangen door een zangeres die naar mijn idee toch echt minder is en al met al was het gewoon een klote-optreden... Naderhand nog een recensie gelezen over Penumbra in de Aardschok, die was ook echt niet aardig... Jammer jammer jammer dat zo'n band het op het podium toch niet waar kan maken dan...

Je bedoelt autumn in het voorprogramma van penumbra neem ik aan. Hmmz vreemd ik vond het echt een heel tof optreden. Goede sfeer vooral, best mooi aangekleed allemaal. De zangeres was niet super maar toch best goed.

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 30-05-2003 19:35 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Het was er ook aan te zien dat ze de vrijdag in Nederland hadden opgetreden. Toen aan het praten was met de bands, we stonden buiten, het was nl. al bijna 1:30, toen kwam de gitarist van Sirenia naar buiten en stak direct een joint op, net zoals vele andere bandleden, echt grappig

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com