|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Yeps [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 26-05-2003 19:51] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: yep.. dat was kjetil... een mega aardige vent trouwens... ik heb voor en na de show de meeste tijd met hem staan praten, terwijl het de bedoeling was eindelijk eens een beetje bij te praten met ToT... ;-P i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: Je bedoelt autumn in het voorprogramma van penumbra neem ik aan. Hmmz vreemd ik vond het echt een heel tof optreden. Goede sfeer vooral, best mooi aangekleed allemaal. De zangeres was niet super maar toch best goed. |
|
Het was er ook aan te zien dat ze de vrijdag in Nederland hadden opgetreden. Toen aan het praten was met de bands, we stonden buiten, het was nl. al bijna 1:30, toen kwam de gitarist van Sirenia naar buiten en stak direct een joint op, net zoals vele andere bandleden, echt grappig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |