|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Daar heb je ook helemaal gelijk in ... maar soms is het gewoon lekker om te zeiken ... het is nog altijd beter dan Michael Bolton |
|
die zijn zoooooooooo FAKE!!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
LOL |
|
quote: Idem !!! zo zijn er meerdere bands die 1 goed nummer hebben, en voor de rest zwaar kont zuigen Wiegen Meister ! |
|
quote: Jij hebt ook de cd van tenacious D gekocht ! |
|
quote: Vreemd...ik heb 't juist tegenovergesteld. Ik vind de hele CD goed en dit nummer, wat heel anders is dan de rest van de CD, minder. Ik vind juist My Immortal super, maar ik geloof dat ik dat al 'ns had gezegd |
|
Ik vind de hele cd slecht, en het nummer dat de hele dag op 3FM gedraait wordt het slechtst! the only pleasure is pain |
|
quote:; schaam u. |
|
quote: Waarom hij heerst!! Een van de nummers is een tribute aan DIO!!!!!! Ze zitten btw ook in een clip van DIO zelf (die van push) |
|
quote:nee dio is je van het......... |
|
quote: Ja!!!!!!!!!!!!!!!! DIO HEEEEEEEEEEEEEEEERST!!!!!!!!!!! en niet zo'n beetje ook! |
|
quote:ow, oke |
|
quote: Dit slaat nergens op. |
|
quote:oooh die is echt heeeel goed zeg! ik meen het Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Staat toch nauwelijks muziek op, is alleen maar onzin. Maar ik geloof niet dat 't topic daarover ging |
|
quote: Daar ga ik maar eens over slapen .. [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 24-04-2003 0:58] |
|
quote: Oh nee... Het topikk ging over 'goeie' bands. Dit slaat nergens op. |
|
Klopt. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Hey Lui, Ik vind de CD van Evanescence echt helemaal geweldig. Ik ben geen voorstander van Nu-Metal en ik kan de poppie-joppie Gothic ook niet waarderen. Maar deze CD is erg goed. Bring met to life is het minste nummer van de CD. Hij is echt lekker maar ik vat dat veel mensen hem helemaal niks zullen vinden. Pino Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Heu, waarom dit dan wel? Wat is hier dan 'goed' aan waardoor het nu-metal/poppie-joppie aspect wegvalt? |
|
quote: Het poppie/joppie aspect vervalt jammer genoeg niet. De platenmaatschappijen willen dit laten doorbreken ofzo. Maar ik heb de CD voordat het echt populair wordt en ik vind hem erg goed. Het is een relax CD-tje. Alleen Bring me to live is Nu-Metal achtig. De rest niet. Er komen ook solo's voor op de CD. Oftewel dat hebben ze dan al voor op de volgende Metallica. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: wat ben jij grappig dom zeg |
|
quote:i still not get tha point |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |