|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:het irriteerende van de band is dat ze geen vernieuwend geluid voortbrengen. |
|
3 woorden 1.Overrated 2.Kutmuziek 3. STERF Bruce Banner |
|
quote:en er was weer een zinnige post gemaakt |
|
Ik zeg niet dat het vernieuwend is. Hoeveel bands maken er vernieuwende muziek ? Alles is al gedaan. Ik vind ze gewoon goed. Sorry he. |
|
quote:ik hoor vaak genoeg vernieuwende elementen in den muziek voorbij komen. bij deze band echter niet en dat jij ze leuk vind ok. |
|
quote: Dan kun je dus de gehele metalscene opdoeken. Op een paar bands na dan. |
|
He Toffe Ellende, is dat Herman Brusselmans in je Avatar ? Cool ! Herman is ook een heavy metalfan ! |
|
dat eeuwige gezeur over originaliteit ook... Ik heb de cd zaterdag gekocht en vind het zwaar OK! |
|
iedereen moet gewoon zelf kopen, downloaden of wat dan ook, wat ie leuk vindt |
|
quote:dat is in principe wel waar maar met zo'n instelling heb je weinig om over te discuseren dus heb je weinig aan een forum en kun je beter op de tmf chat het vrolijk en lief met elkaar eens gaan zitten zijn. |
|
quote: iedereen heeft zijn eigen mening en ik deze. misschien wel saai en duf, maar wat je zegt: het is waar... en die tmf chat is voor kleine kinderen |
|
quote:en de band waar dit topic over gaat niet? zoetsappige muziek, vrolijke melodietjes lieve vocalen. |
|
quote: uhm, heb ik gezegd dat ik deze band goed vindt?? |
|
quote:nee dat clim ik toch ook niet. ik zet dat deze band net als de tmf chat voor kleine kinderen is |
|
quote: okee sorry ,soms vat ik dingen nog al verkeerd op |
|
quote: |
|
quote: En Manes doet dat wel en dan loop je weer te klagen one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: conclusie: als het me niet bevalt moet ik mn bek maar houden? lekker dan Bruce Banner |
|
quote:maar dat is niet mijn soort muziek. support the war against gay goth's |
|
quote: Dat is inderdaad Brusselmans. Overigens denk ik niet dat hij zich een heavy metalfan noemt. Het is wel bekend dat hij een liefhebber is van uriah heep. Verder houdt (of hield) hij van de muziek van Morrissey, Waterboys, Therapy?, Heather Nova en dat soort groepen. |
|
Ik ga mijn kaartje weg doen. Zou er met mijn 'vriendin' heen gaan. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Geen slecht woord over Brusselmans he, of over Heather Nova. Heather heb ik al 38 keer live gezien, en ze is echt heel goed, maar allesbehalve metal. |
|
heb net de nieuwe clip gezien, going under. vet nummer en clip |
|
Bring me to Live vind ik een erg goed nummer, moet de rest nog horen. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |