|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
ik zeg ook niet dat ik het slecht vind |
|
quote: Ik vind er ook niks aan. Kan je net zo goed de radio opzetten. |
|
Evanescence vind ik een beetje als voortborduren op het succes van WT, WT is succesvol, dus laten we maar een afkooksel maken ervan, zo ervaar ik die band toch. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Denk het niet, Beli. WT is totaal niet bekend in Amerika, terwijl Evanescence toch een Amerikaanse band is... |
|
toen ik bring me to life voor het eerst op TV zag d8 ik eerst dat ik naar een duet van Linkin Park met een gothic iets zat te kijken, maar er is dus een gouden huwelijk gemaakt, nu-metal is in en Gothic is in, voeg het samen... Evanescence Let op, ik baseer dit oordeel alleen op de clip van bring me to life... |
|
quote: Ben ik nu raar of lijken ze helemaal niet op Willem Temptation? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik vind ze er uiteindelijk ook weinig mee te maken hebben... |
|
Bla bla bla bla bla. Krieg minister gaat naar PINKPOP. En WIE komt er EVANESCENCE. Ik ben niet TRUE maar ga lekker naar PINKPOP. Uitleven over de rug van Ilse de Lange. Kwak, KWAK, kwak, KWAK, kwak. Heb ook nog een kleine prijsvraag gewonnen, en ik ontmoet de zangeres van EVANESCENCE. En Monolith Deathkut kan nog steeds me rug op. Black metal rules, kills and i have das ewiges reich. Verkoopcijfers: EVANESCENCE 20.000 cd's Monolith Deathcult(The) 10 cd's ha ha haaaaahaa Beat O clock, we got the beat O clock. Oooooooh nee we zijn de kaartjes verloren! Aaaaaaah GEVONDEN. Hoezo Jenje, ben zo (geil) stoned als 'n garnaal, ga dat wijf van Evanescence lekker neuken totdat ze 'n ons weegt. hahahahahahahahahahahahahahaha. [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 06-06-2003 11:02] |
|
Neem een pilletje zou ik zeggen. |
|
Jenje du bist der klotz am bein. Gun je me dit nie. Neem wel vogelpest eieren mee voor Manu Chao en die pot Skin. Ik ga natuurlijk alleen voor Evanescene, en voor de rest ga ik iedereen platkutten. Ik heb mijn Monolith Deathcult boycot flyers al in de hand om rond te delen hahahahahahahahahahaha. Fuck you all, suck my ASS(bij wijze van spreken natuurlijk). HEER KRIEG-> BLACKTERROR OF WAR [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 06-06-2003 11:11] |
|
Heel fijn voor je knul ... |
|
LOL waar heb jij last van zo vroeg in de morgen? @Krieg [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 06-06-2003 11:12] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Wat fijn voor je lul. We gaan nou niet grof doen. Oh nee knul, knul? Dat zeggen homo's Jenje. Je bent toch geen??????? HEER KRIEG-> LOVES EMPALIGON, HOMICIDE, be broken with NEGURA BUNGET, LOVES LOVE BESATT, and will be kill ZARATHUSTRA. TORMENT WRITTEN IN FLESH. He Jenje prettige PINKSTERdagen. |
|
Heer Krieg laat weer eens van zich horen. Als je niks nuttigs weet te melden, post dan niks, kerel! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Oef, ga heen . Ga met je pijpmond in de brandnetels liggen man. Was gewoon een joke. HEER Krieg minister likes DESASTER. |
|
Ik vind 'Bring me to life ' een leuk nummer! Sue me! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Goed zo. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Vind t nummer op zich wel gaan maar meer ook niet... |
|
Ik heb het cd'tje op mp3 en heb em een paar keer al beluisterd, maar na de eerste keer heb je het al wel gehoord, zo'n cd groeit niet echt meer vind ik... Maar het is op zich wel leuk voor een keertje tussen door,.... true disco chick |
|
Voor mij is het muziek die ik wel kan horen als het op de radio wordt gedraaid, ga k nie zelf opzetten denk ik. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ze spelen nu op pinkpop op ned3. mocht iemand het willen zien. pittig tantetje, wel jammer dat de helft van de zangpartijen op een band staan die meegedraait wordt |
|
quote: Ja ik heb het ook gezien. Ik werd net op tijd gemsnd. Ik ben het met die dubbele stem eens. Dat was erg jammer. En die gozer kon niet zingen. Verder heb ik zin in het optreden over twee weken. En wat een knappe meid!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Beli, ik snap het nog steeds niet? Die zangeres was trouwens heerschend schor/vals op Pinkpop. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |