|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
hm, vind 'my immortal' wel een mooi nummer... maar de rest hebbik eerlijk gezegd ook niet echt gehoord Blinded by Fear of Life... |
|
Bring me to life is het minste nummer van de cd, de rest is veel beter. |
|
een leuke band, nie echt mijnne stijl ma is es ne keer wa anders dan altijd death en black metal.. beste nr naar mijn gedacht is toch wel het rustigste nrke van ganse CD 'My Immortal'!!!! damn da's ech e kippevel nr!!!! alleen jammer da'k na tluistre van da nr deprie ben maja that song has a special meaning for me |
|
dude .... schrijf eens in het Nederlands, dan kunnen anderen lezen wat je bedoelt. |
|
quote: das gewoon rapper getypt alsk afkortinge gebruik... kben da gewend van in me smskes... iedreen diek ken gebruikt da dus... en bij mij ist nu ne slechte gewoonte geworde |
|
Vind het best wel een goede band vooral Turniquet en My Immortal de rest nog niet heel erg goed gehoord maar als ze ook zo zijn moet ik de cd maar een keer branden The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
suffe cd, alleen dat nummer dat de top 40 haalde is te pruimen |
|
Goede cd, enkel de singel is wat minder. Ik heb vandaag mijn ticket voor het optreden in de 013 gehad ! Yes ! Mijn dag kan niet meer stuk. Ps : Amy Lee is een lekker ding ! |
|
quote: Haha en ik ga hem straks terug brengen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: inderdaad, een mooi meiske |
|
Tot nu toe eigenlijk drie nummers echt goed gehoord. Bring Me To Life, My Immortal en Going Under. Ik vind ze alledrie uiterst goed, alhoewel die eerste een beetje platgedraaid is. De andere twee zijn nog goed te luisteren echter. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote:omg! dag Johan |
|
Naar het schijnt staan Evanescence op splitten. Hun sukses zal hen naar het hoofd gestegen zijn , terwijl ze er nog niet klaar voor waren. Zolang ik ze maar kan zien in october, dan is het ok....... |
|
quote:haha! nu al? dat bewijst maar weer het doorzettingsvermogen (jaja, meer dan 2 lettergrepen) van zo'n bandje |
|
Gospel band turned into "metal" kan het nog fouter, vast wel, maar dit is ook erg. |
|
Effe op Ebay gekeken voor hun debuut cd 'Origin', naar't schijnt door hunzelf uitgebracht voordat Fallen verscheen... 4 keer staat hij erop, en alle vier keer voor ongeveer honderd dollar...... Uhm.. Laat maar zitten dan... Iemand die nieuwe video al gezien, tussen haaksjes? |
|
quote: welke? It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Going under... [Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 21-08-2003 19:56] |
|
Nee... goed nummer, op zich, maar ik heb de clip nog niet gezien... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Gisteren even op internet gezocht wat hun CD fallen kost. nou 3 minuten zoeken en je hebt prijsverschillen van meer dan 8 euro |
|
Mja.. Fallen, inderdaad, maar die kan je overal krijgen. Die Origin heb ik nog nergens gezien... |
|
Gaat dit over die band die een clip hebben waar een juffrouw over een smalle richel loopt? Ik denk dat die clip ook op de Daredevil DVD staat. Mooi om te weten want mijn vriendin vind dat nummer mooi. En als de rest ook in deze stijl is is zal ik die cd voor haar kopen. |
|
Yup, da's die groep... Dat Daredevil nummer is wel lichtjes anders dan de rest van de cd... het heeft een hoger nu metal gehalte dan de rest. Die man die derin rapt, is op de andere nummers niet terug te vinden... |
|
quote: Ik had gedacht dat die juffrouw een gast zangeres was bedankt trouwens |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |