|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
En Black Sabbath staat onder Doom ja... Zo kan ik het ook wel.. lekker terugredeneren. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Als het genre wordt bepaald door rap en metal, hoe kom je er dan bij Evanescence Nu-metal te noemen als er geen rap in zit? Je spreekt jezelf tegen |
|
Tegen Mörke ingaan is tamelijk kansloos, hij gaat gebukt onder het juk der swaerte Metael |
|
quote: Er zit toch echt frikkin rap in.... Dit slaat nergens op. |
|
quote: Nou.. Juk, juk... zo zou ik het niet willen stellen... Dit slaat nergens op. |
|
quote: zoals men al eerder probeerde te vertellen... dit nummer is niet gelijk aan de rest van hun CD. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: dan is dat hun schuld dat ik het nummer nu hoor, en dus helaas pindakaas, gaat deze ge-wel-dige band aan mijn oor voorbij.. Dit slaat nergens op. |
|
Damn.. ik lijk wel gek.. ik ga het nummer nog eens luisteren. Dit slaat nergens op. |
|
quote: "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
wake me up inside.. aargh hel en verdoemenis.... nothingness bla aaaaaargh.. Dit slaat nergens op. |
|
there's nothing inside... falling lacuna coil flesbeks, pleerollen gooien... fukk. Nee.. ik vindt het nog steeds nix.. sorry. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Vind ik trouwens wel raar, een nummer uitzoeken om als single uit te brengen wat helemaal niet representatief is voor de rest van je muziek! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Tja, dit nummer stond op de Soundtrack van de DareDevil film. Ik denk dat ze in dit geval niet veel keus hadden, en ze gewoon de kans hebben gegrepen. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote:.. ik wel .. ging ook niet om jouw mening omtrend het gedachtegoed van de gemiddelde blekkie |
|
quote: Ik denk dat ze dit hebben gekozen omdat het wel aanslaat bij een groter publiek en in die film past. Er staat een nummer van hen op die soundtrack: My Immortal. Dat is heel anders dan Bring me to Life en echt zo onvoorstelbaar mooi En als we de stijl van een band aan 1 nummer toe zouden moeten schrijven, dan was Sum 41 heavy metal, Manowar opera, JBO death metal, Anthrax hiphop en Dimmu Borgir klassiek. Misschien is het voor sommige mensen op dit forum handig als ze zich eerst een beeld ervan proberen te vormen, voordat ze commentaar geven. Als je't dan nog kut vind, dan mag je dat best zeggen. Maar iets afkraken dat je niet kent is gewoon superdom [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 26-03-2003 16:01] |
|
quote:ik weet niet wat er met jouw oren aan de hand is, maar ik hoor er toch zeker rap in (tenzij jij er een andere "nettere" verwoording voor hebt) en ik vindt deze muziek zeker wel meer tot nu-metal behoren dan tot welke andere stroming dan ook, iets wat mij geen ene bal kan schelen omdat er voor mij maar 2 soorten muziek bestaan: goede en slechte... en deze band schaar ik toch echt tot de laatste catergorie. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: :y |
|
quote: Ik heb die clip ook gezien (Bring Me To Life bedoel ik dus) en ik vind het een beetje van los zand aan elkaar hangen, net alsof ze twee verschillende nummers aan elkaar geplakt hebben. Maar om de mannelijke zang nu gelijk rap te gaan noemen. Het is gewoon een poging om te zingen van iemand die niet kan zingen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ... die geen lid van de band is en op de rest van de CD gelukkig ook niet voorkomt |
|
quote: Hehe, een hele geruststelling... Maarre, ik ga die cd eerst ff uitchecken voordat ik al te domme dingen ga zeggen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: aahaaaa...that's the spirit |
|
Ik heb nog een demo versie van Bring me to life en daarop is die zanger niet te horen. Klinkt ook wel vet! |
|
quote: OK, dus wat dan nog. Helaas komt hij wel voor, en dat is dus de schuld van de band. Fuck die teringband als zij met zo'n nummer publiciteit bereiken. dit is hun visitekaartje, en het stinkt, dus helaas.. FUCK YOU [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 28-03-2003 2:00] Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ik ben geen gemiddelde blekkie. Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |