|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn eerste "metal" concert was de Scorpions in Feb '79 in de Effenaar in Eindhoven met Michael Schenker op gitaar . En dat was geweldig!!!!!!!!!!!!! Hawk. Living and breating metal since 1976 |
|
ik weet het niet zeker meer mn geheugen is zowiezo vaag volgens mij was het Anathema Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Mijn eerste concert was in 1989 in het burgerweeshis in Deventer. Daar speelde Holy Moses!!! De hele avond heb ik me lopen vergapen aan alle metals die er rondliepen, en de metal van Holy Moses nam ik als een sponsje in me op....... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Die band heette LWS Toffe band, ik heb ze enkele jaren terug nog gezien, geheel vernieuwd, maar het nummer LWS speelden ze wel ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Gorefest en Pungent Stench in Atak (Enschede), ben ongeveer 2 weken doof geweest aan mijn linkeroor, omdat ik nietsvermoedend de hele avond met mijn kop tegen de box heb gehangen the only pleasure is pain |
|
Haha, sommige mensen hadden hun eerste metal al gezien voordat ik verwekt was. Mijn 1e optreden was december2000. Whispering Gallery en Within Temptation int Kasteel, Alphen a/d Rijn Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Dat kan ik me echt niet meer herinneren... in een ver en grijs verleden............................ ik weet wel nog dat ik daarvoor ook al andere concerten zag |
|
Bezoek over 't algemeen niet zo veel concerten... Maar mijn eerste was van Dimmu Borgir/Dark Funeral en nog 2 bands die ik niet kan herinneren. Was wel grappig. In die tijd was Dimmu nog een goeie band ipv die apen show die het nu is... |
|
Monsters of rock 1989 Goffert stadion, Nijmegen Ac/dc Metallica Queensryche Black Crowes The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mijn eerste ? Dat was 1994 Typ O Negative in Nighttown te Rotterdam. Met Tiamat in het voorprog. Ik was daar met de Gitaarist van mijn toenmalige band (Cas) Het was echt heel . In die tijd kon je nog gewoon stagediven en surfen zonder dat er mensen over hun nek gingen. Now it's Darkness, Seizing Fear |
|
Mijn eerste concert was in 1983 van Iron Maiden (World Piece Tour) en ik geloof dat Motley Crue in het voorprogramma zat (maar dat weet ik niet zeker). Het was de eerste keer dat ik zelfstandig ergens heen ging zonder vrienden of bekenden. I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
Hé mr. hawk en Devoraz: ik ben jalers op jullie. Dat heb ik dus niet mee mogen maken. Mijn eerste harde concert was van Guns. Daarna metallica en dynamo '93 enzovoort. Maar scorpions met Michael Schenker was erg goed en Piece of mInd? Dat is gewoon echt één van hun beste platen (zo niet hun beste!!!!). daar kan een Slipknot nog wat van leren!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Hey Jaco Ja dat was inderdaad een goede start. Schenker heeft maar met twee concerten meegedaan. In de Effenaar en in Paradiso daarna ging hij MSG oprichten. Later dat jaar heb ik Rush op Pinkpop gezien. Rush was op dat moment mijn favoriete band. In '80 begon de NWOBHM en werd het echt druk. Zo heb ik Maiden met Dianno 5 keer gezien tussen het debuut en de Maiden Japan. Wat een wereld band was dat toen!!!!!!!!! Na Number of the beast ben ik afgehaakt bij Maiden. Ja, echt waar Hawk. Living and breating metal since 1976 |
|
ik werd op waldrock ingeweid gelkoof ik welk jaar weet ik niet meer. wel weet ik nog wie er waren: Morbid angel, fear factory, gore fest, slayer, type o negative en nog wat bands. was erg gezellig. flink en volgende morgen goed beurs wakker geworden natuurlijk of het was Gore Fest in Den haag (cafe het paard) Maar zeker weten doe ik dat ook niet, ik weet wel dat ik in de zelfde staat van zijn wakker werd [Dit bericht is gewijzigd door Errorx op 26-09-2001 9:39] "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
quote: Ben jaloers op je!! Ik heb ooit kaarten gehad voor Type 'o negative, maar helaas mocht het concert niet doorgaan van een of andere burgemeester van die stad. Hij vond de teksten te ver gaan, echt een eikel!! the only pleasure is pain |
|
Hmmm volgens mij een klein metalavondje in Atak... met een paar bandjes.... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: was in 1996. Ik was er ook No regrets and no remorse... |
|
was zwaar relaxed toen. heerlijk. ik heb bijna alleen maar in de pit gestaan toen. 1 van de betere festivals. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Het was Within Temptation met Whispering Gallery op een prachtige winteravond. Het was prachtig. De volgende dag heerlijke nekkrampen Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
quote: Toevallig in Hengelo begin dit jaar? Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Mijn eerste metal concert was AC/DC.. Daarvoor had ik wel wat rock concerten gehad hier in de buurt.. maar AC/DC was het eerste concert waar ik met een vriend (en dus zonder ouders ofzo) naar toe mocht toen ik 14 was.. [edit] En hoe het was? Geweldig!! Was wel lachen want ik was natuurlijk maar n klein meisje tussen al die grote brede metal gasten... ik kreeg constant biertjes van ze.. dr heeft zelfs n gast aan me gevraagd of ik mn vader kwijt was.. [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 21-11-2002 13:58] |
|
In 1998 ofzo, met Sinister en nog 2 andere bandjes (eentje waarbij de 'zanger' de 'ex-zanger' van Exxor was) en het publiek de hele tijd EXXOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHRRRRR liep te schreeuwen en met een vette pit bij Sinister (mwah, was ook best wel mn eerst ook, niet echt goed vergelijkings materiaal). Was trouwens in de Boerderij in Zoetermeer. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 21-11-2002 14:06] |
|
Mijn allereerste concert was Torhout/Werchter in '94 (met oa. The Offspring, Live, Cranberries enz.) Daarna Bon Jovi in de Kuip, de Crossroads-tour in begin '95 Maar mijn allereerste "echte" metal-concert was Sepultura in Ahoy bij de Roots-tour (volgens mij was dat in 1996) BLASTBEATS FOREVER |
|
denk dat het bospop was wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |