|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
metallica 1996 nog steeds het beste concert/show OOIT Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: heersch ik weet niet meer wanneer mijn eerste concert was was wel een onbekende band denk ik. |
|
ja jongen de ECHTE fans gaan er al op vroege leeftijd heen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
argh , mijn eerste concert was trouwens eerder dan '96 lekker pu! |
|
wie waren dat de backstreetboys Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
nee, een onbekend heavy-metal bandje...in het voorprogramma van de Backstreet boys |
|
LOL Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
fear factory met will haven en cubanate.. was heel erg vet!!! No meat is sweater |
|
quote: Ik zat zelf op de tribune.Dat was totaal kut Ik stond liever ook vooraan ergens te moshen/bangen/zuipen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ik vergat lowlands 2000 nog: WT, TSOTB, Immortal (dat erg veel oud spul speelde) en tiamat en laat ik HIM, therapy?, limp bizkit, blink 182 en cypress hill vooral niet vergeten hoewel CH, HIM en therapy? wel best te pruimen waren -vergat deftones, ook wel leuk- [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-11-2002 16:46] Je moeder. |
|
Fear Factory geloof ik. Een vriend van me had twee kaartjes en een meet and greet gewonnen. Was een gaaf concert, nog een gratis T-shirt aan overgehouden ook. Wel van Roadrunner, maarja, gratis is gratis. |
|
uhm al sla je me dood, ik ben zowiezo niet veel op concerten te vinden en ben nog nooit bij een "topband" geweest, weet wel nog dat het in 98 was My madness, my sadness |
|
Waking the dead 1 Met Sauron, Autumnal Reaper, Cirith Gorgor, Liar of Golgotha. Immortal Pride |
|
ik heb ook nog golden earing gezien in 94 ofzo op een bruiloft Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
1e (deftig) concert: Dark Funeral Ancient Bal Sagoth Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Mijn debuut was Gorefest , in 1994 toen ik 14 was. Het was hard. Haha. Daarvoor had ik ook al wat metalbandjes gezien, maar die waren niet "bekend". |
|
quote: hahahaha ik weet welke band je bedoelt bazzio, sorry voor de late reactie (2001) , maar de band die je bedoeld heet " de oxx band ". ik heb ze toendertijd ook wel eens gezien, in het voorprogramma van normaal( ). heb zelfs nog een 7" van ze, mien stijl van leaven. cover van born to be wild. dikke HEERS! m'n eerste metalconcert. *op dit moment gaat er een mini-ruimteschip het geheugen van webwim intern onderzoeken, in de hoop wat bruikbare info te vinden* eerste grote festival was aardschokdag in 1986 met metallica, anthrax, metal church, celtic frost en laaz rockit enzo. maar daarvoor ben ik wel naar kleine concertjes geweest. iig naar total trash(voorloper van judgement day), maar verder??? 17 jaar blowen werkt ook niet mee, geloof ik. kweetniemeer. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 22-11-2002 23:24] Oud Vuil. |
|
als normaal meetelt: die heb ik ooit als klein jongetje gzien bij een open dag van de VAR bij busloo en ook nog eens op een theatertour in 95 ofzo Je moeder. |
|
ik denk nembrionic hammerdeath. Tijd geleden. |
|
quote: bruut! mysticum & Gehenna |
|
Pantera 2000 was mijn eerste echte concert, daarvoor wel naar wat lokale bandjes gegaan maar niet echt iets groots "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nou, hier komt weer een opa dan... Mijn eerste metalconcert was Annihilator en Onslaught in Paradiso te Amsterdam. Annihilator had toen net "Alice In Hell" uitgebracht, dus da's ergens in '89 geweest. Ik heb destijds een dag of 4 met een pieptoon in m'n oren rondgelopen geloof ik... man, wat een herrie was dat voor m'n ongetrainde oortjes! Overigens zie ik in deze thread een hoop oude concerten waar ik ook ben geweest (Monsters Of Rock met AC/DC, Metallica, Queensryche en Black Crowes - Dutch Metal Night in '93, etc.). Een van de tofste concerten blijft nog steeds Clash Of The Titans in Leiden met Suicidal, Testament, Megadeth en Slayer ! [Dit bericht is gewijzigd door Ome Roon op 25-11-2002 0:45] "Metal is dood" |
|
Mijn eerste concert was die van Yes van de open your eyes tour, was dertien toen geloof ik dus dan zou het 1996 geweest moeten zijn denk ik. **oja hoe het was: erg gaaf natuurlijk, wel vond ik het maar raar, die legging met een oud mannetje erin, een zo'n in het wit geklede onzettend vage zanger. de licht show was btw super** [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 25-11-2002 0:38] |
|
Mijn eerste festival was torhout/werchter in 1995 met oa offspring en therapy, mijn eerste concert moet machinehead geweest zijn, 14-11-1997 in den bosch. Winter is coming |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |