![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Moonspell in 1997 in Nighttown Rotterdam. Daggetwel!!! ![]() |
|
quote: de mijnes ook xmass fest 2000, wel wat kleine concertjes gezien daarvoor zoals pernicious en warlust in de eurobar in apeldoorn Je moeder. ![]() |
|
quote: Hee een panda user icon! ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Dude!!! Jij hebt nu nog een doel in je leven! ![]() ![]() |
|
Dynamo open air '90 : Death Angel,Sepultura,Sacred reich,etc... ![]() ......Evilterrestrial.................................. ![]() |
|
Metallica / Queensryche in 1988 in de Groeneoord-hallen in Leiden ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
eerste was ergens festivalletje in een boerengat (beselare ?) met oa Channel Zero en Body Count. eerste echte metalconert was Tiamat/The Gathering in Vooruit. long time ago was super ![]() In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
Ancient, 1998, Baroeg Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
Within Temptation in het Patronaat in Haarlem: was het verjaardagscadeautje van m'n broer voor m'n 17e verjaardag: eigenlijk nog steeds een van de allerleukste cadeautjes die ik gehad heb, ik vond het namelijk meteen helemaal geweldig! Wij hadden toen overigens de mazzel dat er heel veel 'oude ' liefhebbers waren, ze hebben toen heel veel van Enter en van The Dance gespeeld. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
*denk* *denk* Uhh...ik moet tot de conclusie komen dat ik het echt niet meer weet! ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote: Hej, ik dacht dat ik de enige was die het niet meer wist ![]() Het zal wel een of ander gaar concert in de baroeg zijn geweest rond 1995... I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Guns 'n roses ![]() Met Faith no more en megadeth in het voorprogramma. Ik heb er nog steeds een tourshirt van. ![]() ![]() |
|
ghehehehe... in dit topic wordt wel pijnlijk duidelijk wie de newbies en wie de oude rotten zijn ![]() Zenial ![]() |
|
Sorry vergeten te vermelden dat het in 1992 was. ![]() ![]() |
|
Gorefest '93.In de pit waren mensen mekaar met bierflessen de koppen in aan het slaan.Ik wist niet wat ik zag.Vanaf deze dag ben ik zelf een pitmonster geworden ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Pitmonster??? Zoals in cavetroll? ![]() ![]() |
|
Was in de Baroeg, in 1996. Iconoclasm, Mysticum, Gehenna en Marduk (toen ze op het podium nog een beetje serieus overkwamen). Vooral Mysticum was ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
HEUY!!!! Kan mijn eerste optreden waar ik bij was niet meer herinneren.....krijg je als je al jarenlang ieder weekend naar optredens gaat kijken of komt dat door het ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Wie/wat/waar is cavetroll ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Ik weet niet of het telt, maar dat was Europe, 1992, Ahoy Rotterdam en anders.... Metallica, 1994 (geloof ik), Kuip Rotterdam Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote: Daar ben ik ook nog geweest.Suicidal Tendencies was erg vet ![]() Van Megadeth staat het nummer "In my darkest hour" nog goed bij.Het was toen wel kutweer ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Machine Head.. ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
HEUY!!!! Zeker telt EUROPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |