|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Moonspell in 1997 in Nighttown Rotterdam. Daggetwel!!! |
|
quote: de mijnes ook xmass fest 2000, wel wat kleine concertjes gezien daarvoor zoals pernicious en warlust in de eurobar in apeldoorn Je moeder. |
|
quote: Hee een panda user icon! Zenial |
|
quote: Dude!!! Jij hebt nu nog een doel in je leven! |
|
Dynamo open air '90 : Death Angel,Sepultura,Sacred reich,etc... ......Evilterrestrial.................................. |
|
Metallica / Queensryche in 1988 in de Groeneoord-hallen in Leiden |
|
|
|
eerste was ergens festivalletje in een boerengat (beselare ?) met oa Channel Zero en Body Count. eerste echte metalconert was Tiamat/The Gathering in Vooruit. long time ago was super In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Ancient, 1998, Baroeg Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Within Temptation in het Patronaat in Haarlem: was het verjaardagscadeautje van m'n broer voor m'n 17e verjaardag: eigenlijk nog steeds een van de allerleukste cadeautjes die ik gehad heb, ik vond het namelijk meteen helemaal geweldig! Wij hadden toen overigens de mazzel dat er heel veel 'oude ' liefhebbers waren, ze hebben toen heel veel van Enter en van The Dance gespeeld. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
*denk* *denk* Uhh...ik moet tot de conclusie komen dat ik het echt niet meer weet! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Hej, ik dacht dat ik de enige was die het niet meer wist Het zal wel een of ander gaar concert in de baroeg zijn geweest rond 1995... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Guns 'n roses Met Faith no more en megadeth in het voorprogramma. Ik heb er nog steeds een tourshirt van. |
|
ghehehehe... in dit topic wordt wel pijnlijk duidelijk wie de newbies en wie de oude rotten zijn Zenial |
|
Sorry vergeten te vermelden dat het in 1992 was. |
|
Gorefest '93.In de pit waren mensen mekaar met bierflessen de koppen in aan het slaan.Ik wist niet wat ik zag.Vanaf deze dag ben ik zelf een pitmonster geworden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Pitmonster??? Zoals in cavetroll? |
|
Was in de Baroeg, in 1996. Iconoclasm, Mysticum, Gehenna en Marduk (toen ze op het podium nog een beetje serieus overkwamen). Vooral Mysticum was |
|
HEUY!!!! Kan mijn eerste optreden waar ik bij was niet meer herinneren.....krijg je als je al jarenlang ieder weekend naar optredens gaat kijken of komt dat door het |
|
quote: Wie/wat/waar is cavetroll Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik weet niet of het telt, maar dat was Europe, 1992, Ahoy Rotterdam en anders.... Metallica, 1994 (geloof ik), Kuip Rotterdam Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Daar ben ik ook nog geweest.Suicidal Tendencies was erg vet Van Megadeth staat het nummer "In my darkest hour" nog goed bij.Het was toen wel kutweer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Machine Head.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
HEUY!!!! Zeker telt EUROPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |