|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn eerste concert was Rage against the machine in de ahoy in 2000. Het eerst metalbandje dat ik (voor zover ik me kan herinneren) was Blind Justice als voorprogramma van Osdorp Posse Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Deicide in de kade. een paar jaar geleden, heeft wel indruk op me gemaakt want er werd in de pit iemand neer gestoken |
|
Uhm...een jaar geleden System of a down als dat telt.. Dynamo was de eerste 'echte metal'-ervaring...en het beviel wel . I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Metallica in '92.Ik was net 16 en vond het onwijs gaaf Eerlijk gezegd kan ik me er weinig van herrineren. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Hmmpfh wel wat kleine bandjes gezien in het plaatselijke metalhok, maar vrijdag 29 november ga ik een "echt" concert meemaken in de effenaar Arch Enemy! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Metallica '96 Utrecht |
|
Suffocation! Weet niet meer waar maar was in 1995. |
|
Allereerste was met wat lokale bands in een of andere jeugdsoos. |
|
dutch metal night in 1993 in paradiso, met gorefest en the gathering en dead head Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Mijn eerste concert en sowieso eerste fatsoenlijkle live ervaring was Lowlands 2000, ik denk dat tehnisch gezien Within Temptation de eerste metal was die ik zag, maar verder heb ik nog The Sins Of Thy Beloved en Immortal (waarvan ik de eerste helft miste, en wiens muziek mij op dat moment nog niet zo heel veel deed, maar toch vond ik het wel gaaf)) zag, maar Motorpsycho was oor zeer gaaf (niet echt metal, maar goed). Verder was het beste optreden voor mij Guano Apes, van wie ik destijds nog behoorlijk fan was, en wat mij echt flink uitputte. Een paar maandjes daarna was ProgPower (EUR) 2000, wat ook leuk was, alleen heel jammer dat Everon niet kwam (en de vervanger, Sonic Debris, was niet bepaald boeiend). Ik moest helaas weg voor Opeth begon. Daarna heb ik een hele tijd eigenlijk vrij weinig concerten bezocht, pas dit jar ben ik daar wat actiever mee begonnen (en het bevalt goed :D). NP: Savatage - Back To Reason For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
eerste concert Metalfest 2001 Podium Hardenberg Cascade en Dreadlock Pussy hebben we gelukkig gemist wel gezien: After Forever Orphanage Trail of Tears Therion ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Hee van mij ook! Al was ik toen 15 Ik vond t erg tof, heb nog een Unforgiven shirt dat ik toen heb gekocht... hehehe... Zenial |
|
Belgian Asociality in '90. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Volgens mij Slayer in Ahoy toen ik 15 was. Dikke heersch De divine intervention tour.. |
|
op school molestor nu 4 of 5 jaar terug denk 'k [Dit bericht is gewijzigd door sickheaddread op 21-11-2002 15:57] zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
kill II This in de baroeg rotterdam. was daar samen met firefox , concert was lach wanner het was weet ik nie meer al tijdje terug iig Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Bij mij was het Cyrith Gorgor (vergeef me spelling) in 1999, was een strak optreden, luiserde pas naar metal en de dag erop had ik ook mijn eerste stijve nek Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
In den lokale jeugdsoos Jonosh, denk ik. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik weet het nog steeds niet.. en ik wil het me echt wel herinneren... EDIT: iets zegt me dat het Moonspell was... ergens... maar ik kan het me niet met zekerheid voor de geest halen. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 21-11-2002 16:51] |
|
X-mass metalfest 2001 welke bands is denk ik wel bekend die daar waren |
|
ben nog niet naar zoveel geweest maar me eerste Concert was: Slipknot 30 Januari bah, nu vind ik het klote band.... en Festival was Ozzfest 2002 en metal concert was Macabre, 9 Augustus, Goudvishal Arnhem |
|
Mijn eerste was Morbid Angel 2000 in 013 jezus, ik ben fukking HOOKED [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 21-11-2002 16:50] |
|
Iron Maiden back in '91. Ik geloof met Warrant in het voorprogramma. Dikke Heersch. Sinsdien Maiden nooit meer gemist in Nederland. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
uhm, telt dit? Bryan Adams in de kuip '96. hehe valt misschien meer onder rock/hardrock ofzo maar 't was m'n eerste! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |