|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
vorig jaar Tattoo the planet, Slayer, Cradle of Filth, Moonspell, Biohazard.. ik ging voor slayer.. en het was leuk Try to destroy me, and i will destroy you |
|
Eh.. Dit jaar.. Charon + After Forever + Nightwish |
|
M'n eerste metal concert. Pfff... Agression denk ik, ander half jaar geleden. Daarna Bolt Thrower, dat was echt vet! In het overvolle, zweet-van-de-muur-druipende Baroeg! |
|
Is iedereen zo jong hier of houden de meeste niet van concerten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmm... eerste concert? Volgens mij Orphanage in Tivoli, Utrecht. Ongeveer 5 jaar geleden ofzo.. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Mijn eerste metalconcert was geloof ik in 1994 in de Willemeen. De enige bandnaam die ik me nog kan herinneren is Spawn (regio Arnhem, er bleken er later meer te zijn die zo heten). Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Dan moet je de eerste pagina's van dit topic lezen. Daar staan meer posts van old-timers ghehe.. Zenial |
|
Ik zou het echt niet meer weten...Het is iig wel al een jaar of 13 geleden. Erm, volgens mij was het Obituary, maar ik heb te veel gezopen en geblowed om nog met zekerheid te zeggen wat mijn eerste concert was. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
orphanage met within temptation (in hun goede dagen) in tivoli. voorprogramma was een hele saaie death metal band, maar within temptation en orphanage waren heel vet. orphanage speelde nog een cover van the final countdown. zal 't never vergeten! zie dat astaroth hetzelfde concert noemt! [Dit bericht is gewijzigd door Yot op 05-12-2002 15:31] |
|
Manowar wuust robuust |
|
dynamo 99, die eerste die ik daar zag een of andere hardcore band. |
|
Holy Moses in 1989 in het Burgerweeshuis in Deventer! Volgens mij heb ik de hele avond gelukzalig op dat concert rond gekeken, want er ging een wereld voor mij open van geweldige brute muziek, bier, jongens met lang haar en veel lol!!! En als zijnde een mens van het vrouwelijke geslacht prijs ik me gelukkig dat ik toen direct Sabina Claassen te zien kreeg. Zij was een goede inspiratie bron voor mij als vijftien jarige pubertje met \"Sturm und Drang\" in de hersens. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Mijn eerste metalconcert was redelijk vet. Hoewel ik ergens in een hoekje de kat uit de boom stond te kijken als klein menneke tussen al die grote, ruige metalheads Het concert was trouwens van Lost destenation. Nu INRI. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
weet niet wanneer het was..., Maar het eerste wat ik live gezien heb was skunkworks, en helloween in struik, heino.... zwaar onder de indruk...., |
|
vorig jaar, 8 augustus, macabre en nog wat in de goudvishal Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Guns N\'Roses in 1993 in Nijmegen, met The Cult en Blind Melon. Maar dat is niet echt Metal, dus dan Dynamo 1995. |
|
quote: Hmm.. je gaat dus maar voor de zekerheid op tijd euthanasie plegen? Of ga je er bij voorbaat vanuit dat je niet vatbaar bent voor dementie of andere vormen van geheugenverlies ? |
|
Mutalated Bones! Dat was pas muziek! Kleine ruimtes niks voor jou.... H.A.A.T............in je naad!!! |
|
Ik denk dat dat Monstermagnetoptreden in \'93 of \'92 moet geweest zijn. Was toen 17,geloof ik. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Fear Factory in \'98 geloof ik. was gaaf. No meat is sweater |
|
Metallica in de Jaarbeurs in 96 Destijds vond ik het allemaal fantastisch, maar achteraf was het veels te veel show (lees: posers) headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
bospop een jaar of 4 geleden....kweeniemeer precies wat er speelde, kan me alleen de heideroosjes herinneren en de golden earring wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hmm het eerste grote metal\'concert\' dat ik heb meegemaakt is denk ik Waldrock 2000 met Slayer en co. Daarvoor kan ik ook nog wel eens Callenish Circle gezien hebben en natuurlijk nog een grote zooi kleine en onbekende metalbands. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
(Niet lachen!!!!) Dat was Within Temptation in Tivoli. you say you're men, we know you're cowards |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |