Een vrij grote transactie -- dit gaat IMO mis als ik het in het algemene CD-verkoop topic zet. Het zijn nogal wat CD's (en Havoque mocht ook
)
REGELS:
- TENZIJ het om digipacks gaat, stuur ik CD's op ZONDER hoesjes. Hoesjes gaan BREKEN. Dat zuigt. Bovendien betekenen hoesjes extra verzendkosten -- die JIJ, koper, deels betaalt. Zelf hoesjes kopen bij de HEMA of zo is goedkoper, en zonder hoesjes zenden is veiliger (want ik stuur bij meer dan 3 CD's aangetekend, in luchtbubbeltjes-envelop, en de extra verzendkosten van die aantekening betaal ik zelf)
- Poging tot regulatie van het topic: vragen naar info kan in dit topic, je krijgt hier antwoord (is ook handig voor andere lezers); mij vertellen wat je wil hebben kan via MAIL, mijn nick met een apestaartje erachter en dan tkwsping.nl, moet lukken.
- Prijzen: zodra ik weet wat je wil stel IK een prijs voor (incl. verzendkosten)! Sommige CD's zijn nu eenmaal moeilijker te krijgen dan andere, bovendien heb ik niet voor alles evenveel betaald, punt. Ook kosten MCD's minder dan full lengths. Echter, de paar 'dure' items zullen toch echt niet meer dan een euro of zeven kosten, en voor normale CD's hanteer ik vijf euro.
Over die prijs valt te discussieren, maar ik hou niet van gesteggel - ik ga uit van mijn en jouw redelijkheid.
Lijstje:
Acheron - Rites of the Black Mass
Ain Soph - Kshatriya (digi)
Akercocke - The Goat of Mendes
Discharge - Hear nothing, See nothing, Say nothing
Godflesh - Slavestate
Gotmoor - Vlaemsche Primitieven
Hawkwind - In Search of Space (re-issue)
Hawkwind - Doremi Fasol Latido (re-issue)
Incantation - Diabolical Conquest
Old Lady's Drivers - Lo Flux Tube
Sarcofago - I.N.R.I. (re-issue)
Sinister - Hate
Trifixion - The First and the Last Commandment
Unanimated - In The Forest of the Dreaming Dead
Vermeth - Your Ruin...
Wardog - A Sound Beating
*EDIT* alle CD's waren, toen ik ze voor het laatst draaide, in prima staat (net als de inlay), alleen is dit voor sommige CD's jaren geleden (dat ik ze draaide)
Mocht die staat niet naar tevredenheid zijn, dan wil ik de CD terug, en krijg jij je geld terug (+ extra verzendkosten die je gemaakt hebt)
[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 12-04-2003 10:58]