|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb je (vanmiddag) ook gemeeld. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Kan je voor mij die Ab ba Teens vast houden, ik stuur nog mail !!! bij voorbaat thanks !! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Eindelijk eens een lijstje waarvan ik alles wat ik zou willen hebben al in huis heb. Klasse Dwaal! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: als jij dan eens mijn 2e berichtje gaat lezen voordat je ons gaat opdragen te lezen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Waarom doe deze platen weg: Enslaved - Frost Gotmoor - Vlaemsche Primitieven Krieg - Destruction Ritual Gewoon nieuwsgierig |
|
Ik heb volgens mij iedereen die hier gepost heeft al geantwoord. Ik moet morgen echt VEEL enveloppen kopen. En morgen ga ik ook het lijstje bijwerken (nu geen zin, gedronken en lamlendig ). quote: Ik doe alle platen weg, omdat ik ze of compleet in m'n hoofd kan naspelen, of nooit meer luisterde. En omdat ik wat verfrissing wilde. Er staat veel goeds tussen ja, dat weet ik. Al is er nog wat gave shit over hoor. Ik noem een Gotmoor, een Unanimated, een Sarcofago en een Incantation. En voor de hippies onder ons, Hawkwind! (echte psychedelische hippie-rock). |
|
Krieg en/zo opflikkeren, waardeloos stuk vreten, net zo met Summoning(vulusbak) Maar de nieuwe Nile???????, dat moet je toch echt even uitleggen!!!!! |
|
quote: zegt heer krieg. hmmm. Oud Vuil. |
|
Goed opgelet. |
|
quote: Nou, vooruit. Het nieuwe gaat er vrij snel af bij Nile, bovendien herhalen ze zichzelf telkens, en ik vind de invulling van hun concept behoorlijk kitscherig. Blijft een band van een aantal briljante momenten, maar weinig overkoepelende, richtinggevende visie. Technisch geperfectioneerde middelmaat -- de deur uit, dus. |
|
Dwaallicht heeft mail Ik, Wil Schuurman |
|
Nu zet je me op een Dwaalspoor. Nile herhaalt zich steeds, beter gezegd ze doen Nile allemaal na. |
|
Napalm Death - Scum Zemial - for the glory of Ur Zijn deze nog aanwezig? ik kom ze zelf ophalen in Utrecht |
|
Nee, die zemial is voor mij! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Nee, die Zemial is voor Legatius! |
|
Heb je helemaal niets meer van mn mailtje dan? Ik, Wil Schuurman |
|
Posted 05-07-2002 15:10 by Dwaallicht (Redactie lid) Sure, het zal misschien best een goede doomband zijn (doe ik geen uitspraak over, ik ben niet op de hoogte van recente doom metal) maar bij het woord 'klassiekers' denk ik eerder aan bands als Winter, dISEMBOWELMENT, ouwe My Dying Bride of Skepticism. Anders kunnen we elke goede doomplaat wel een klassieker gaan noemen. Winter - Eternal Frost (MCD) waarom verkoop je dees dan??? Oud Vuil. |
|
Snagger, ik heb geen mail van je gehad? Hmmm.... Webwim, ik heb Into Darkness van Winter en die houd ik . Eternal Frost is trouwens ook alweer reeds weg. *edit* Scum voor Wishmastorrr. Maar, wanneer komt hij hem ophalen? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 12-04-2003 0:32] |
|
aha. en terecht. Oud Vuil. |
|
Aaaaahh, ik wilde zo graag die van Cathedral... welke smeerlap heeft die? |
|
quote: Vreemd, iedereen komt met de opmerking 'U heeft mail.' Ligt het dan aan mij dat ik dat e-mail adres nergens kan vinden? Deze CD's wil ik in ieder geval wel hebben. Laat me maar horen hoeveel je ervoor wil hebben of waartegen je ze wil ruilen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 12-04-2003 9:07] |
|
quote: Hahahaha ja dat ligt aan jou ja Beter lezen! Zenial |
|
Idd, verbazingwekkend hoe vaak je mensen er af en toe op moet attenderen dat ze beter moeten lezen. Het staat er echt hoor! Enfin, juist als ik een zooi CD's ga verkopen kiest m'n mailserver ervoor om down te gaan. van heel wat mensen is de transactie in feite al beklonken, de rest moet even wachten totdat het kreng weer (de mailserver dus) weer loopt. |
|
quote: aaahaaa nu zie ik 't. Sorry! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |