|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
heej dwaalicht, mooi dak de ceedees heb! ben nu aant inslaap doeselen op "in seearch of space" the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Vet relaxed. Ik heb nog vijf CD's liggen . Een aantal mensen heeft mij niet meer teruggemaild hierover, Judge M., Ironglory en Wishmaster . |
|
quote: Mail je me eens welke je nog liggen hebt? Danktu Je kan me de bout hachelen! |
|
quote:Dat heb ik bij mijn weten wel gedaan hoor... Maar goed.. als je je mailadres nog even hier post kan dat wel gevonden worden... |
|
quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
check |
|
Al weer aan het opruimen, Theelicht? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Hoezo slome, had je wat willen hebben dan? *edit* oh ja, topic mag dicht, Dwaallicht is hier niet meer actief en de CD verkoop is geslaagd, heb ik vernomen [Dit bericht is gewijzigd door M. op 13-04-2004 19:48] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja hoor, ik mis het weer. |
|
quote: Hoezo is Dwaallicht niet meer actief? Antwoord: |
|
ik heb gehoord dat dwaallicht mensen oplicht met cds... One for the pain and two for my name |
|
quote: Dat klopt, hij is met de noorderzon vertrokken nadat hij via ZM een euro of 1000 gecasht heeft! Naar een tropisch eiland in de Caïribische zee. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 13-04-2004 21:04] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Damn, en ik heb niet eens een kaartje gehad! I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |